دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر





 
ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر از جمله مراکز دانشگاهی صنعتی و فنی در کشورمان ایران به شمار می رود دانشگاهی که در سال 1337 هجری شمسی تحت عنوان پلی تکنیک تهران فعالیت علمی خود را شروع کرد. دانشگاه صنعتی امیرکبیر از رتبه علمی بسیار بالایی در میان سایر دانشگاه های برتر ایران قرار دارد و در هر سال تحصیلی شمار بالایی از دانشجویان را از سرتاسر کشور جهت ادامه تحصیلات دانشگاهی پذیرش می کند. این مرکز دانشگاهی به جهت حمایت و پشتیبانی از استعدادهای درخشان، ارتقای کیفی مقاطع دکتری در رشته های مختلف تحصیلی و در چارچوب ضوابط و قوانین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین آیین نامه های داخلی شمار محدودی از دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد و فارغ التحصیلان را برای ورود و ادامه تحصیل در مقطع دکتری به صورت بدون کنکور پذیرش می کند. در این مقاله، به بحث در مورد ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر کسب نمایید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون امیرکبیر

کلیه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های روزانه و شبانه دانشگاه های دولتی با دارا بودن شرایط ذکر شده در زیر می توانند نسبت به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر اقدام نمایند و درخواست پذیرش خود را به این مرکز دانشگاهی معتبر ارائه کنند.

  • برخورداری از معدل حداقل 17 در دوره ارشد برای فرد متقاضی
  • داشتن معدل حداقل 16 در دوره کارشناسی برای فرد داوطلب
  • نوشتن مقاله علمی پژوهشی معتبر نمایه شده بین المللی و یا داخلی که اسم فرد متقاضی پس از حذف کردن نام استاد راهنمای پایان نامه اولین نفر باشد.
  • رتبه اول گروهی یا رتبه اول تا سوم انفرادی در جشنواره های علمی معتبر در سطح بین المللی

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از تمامی شرایط در نظر گرفته شده برای پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه امیرکبیر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون امیرکبیر

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر برای سال 99-98 از اواسط فروردین ماه آغاز شده است و تا اواسط اردیبهشت ماه 98 نیز ادامه دارد. برای کسب اطلاع راجع به زمان دقیق در نظر گرفته شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

 

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون امیرکبیر

تمامی متقاضیان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر باید در بازه زمانی تعیین شده فرم ثبت نام اینترنتی را در وب سایت pgrad.aut.ac.ir/3/applicant تکمیل نمایید و سپس مدارک لازم و فرم ثبت نام اینترنتی را تنها به وسیله پست پیشتاز تا تاریخ مشخصی به آدرس اداره استعدادهای درخشان و المپیادهای دانشگاه امیرکبیر ارسال فرمایید.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون امیرکبیر

هر کدام از متقاضیان و دانشجویان برای انجام ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر در ابتدای امر موظف به تهیه شماری از مدارک ضروری و مهم هستند. در این قسمت شماری از این مدارک را برای ثبت نام دکتری بدون آزمون امیرکبیر را برایتان بر می شماریم. برای اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • ارائه کپی از صورت جلسه دفاعیه مقطع ارشد همراه با درج نمره پایان نامه ارشد
  • ارائه کپی از ریز نمرات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد داوطلب
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به دکتری بدون کنکور بزنید.
اگر سؤالی درباره ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *