آیدانیتو > ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران
کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران

گام اولیه برای تأسیس پردیس بین المللی ارس در راستای اجرای تفاهم نامه ای ما بین دانشگاه تهران و منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس سال ها پیش یعنی در سال 1386 برداشته شد. در نهایت برای نخستین بار در سال تحصیلی 90-89 شاهد جذب و گزینش دانشجویان در این مرکز دانشگاهی بودیم. دانشگاه پردیس ارس با جذب دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری در شمار زیادی از رشته های تحصیلی دانشگاهی طرفداران بسیاری را در میان اهالی درس و کتاب به سمت خود کشانده است.

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به پشتوانه پیشینه درخشان دانشگاهی همچون دانشگاه تهران و بر طبق برنامه های استراتژیک آن در جهت بسط و گسترش آموزش عالی با هدف پاسخگویی به تقاضای شمار زیادی از داوطلبان غیرایرانی و ایرانی، آموزش و تربیت نیروهای متخصص و کاردان با دریافت مجوزی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین داوطلبان واجد شرایط اقدام به جذب و پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد بدون کنکور می کند. از این رو بحث مقاله حاضر را به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران اختصاص داده ایم.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس ارس

پذیرش دانشجو و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران در صورت وجود شرایطی چند در فرد داوطلب انجام می پذیرد. در میان شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران می توان از ثبت نام و شرکت در مصاحبه تخصصی و پذیرش در آن را نام برد. باید اشاره کنیم که این مصاحبه تخصصی با توجه به سوابق فرد در زمینه های پژوهشی، علمی و تحصیلی و همین طور افتخارات علمی وی صورت می گیرد. برای اطلاع از سایر شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
شما عزیزان همچنین می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان را مطالعه نمایید

با توجه به اطلاعیه منتشر شده مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران دو مورد زیر را شامل می شود.

  • کلیه داوطلبان و متقاضیان جهت ثبت نام الکترونیکی بدون کنکور ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران ملزم به پرداختی مبلغی معادل یک میلیون ریال تنها از طریق درگاه حساب بانک معرفی شده در سایت مورد ثبت نام هستند. نکته بسیار مهم این که وجه پرداختی به هیچ وجه من الوجوهی قابل برگشت نیست.
  • ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران در سامانه جامع آموزش به آدرس Academics.ut.ac.ir و بر طبق دستورالعمل اعلام شده توسط مسئولین امر انجام می گیرد.

رشته های بدون کنکور ارشد پردیس ارس

آیا از لیست رشته های مورد پذیرش در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران مطلع هستید؟ در صورت عدم اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور ارشد پردیس تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس ارس

پردیس ارس دانشگاه تهران طی دو دوره در طول سال تحصیلی اقدام به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران می نماید. برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس ارس با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پردیس ارس دانشگاه تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد استعداد درخشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *