آیدانیتو > ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم
کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم


ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم

دانشگاه قم از جمله دانشگاه های دولتی در کشورمان ایران به شمار می آید که در بزرگراه غدیر و در جنوب غربی شهر قم در محوطه ای 140 هکتاری بنا شده است. این دانشگاه در سال 1358 هجری شمسی تحت عنوان مدرسه عالی قضایی طلاب قم پایه ریزی گردید. دانشگاه قم در حال حاضر از هفت دانشکده، 34 گروه آموزشی و هفتاد و هفت رشته تحصیلی در کلیه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و همین طور دکتری تشکیل یافته است. این دانشگاه با هدف مهم فراهم کردن زمینه جذب نخبگان و برگزیدگان مستعد و علمی دوره کارشناسی مؤسسه های آموزش عالی و دانشگاه ها و در راستای اجرای آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط اختصاصی و عمومی در این دوره تحصیلی می کند. در این مقاله به بحث در مورد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم به دست آورید. همچنین شما عزیزان می‌توانید مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور را مطالعه نمایید

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه قم

کلیه دانشجویان برجسته و ممتاز دوره کارشناسی( افراد ورودی 94) که حائز یکی از شرایط ذخیره شده در زیر هستند امکان ارسال و ارائه درخواست خود به دانشگاه قم را جهت استفاده از مزایای آیین نامه پذیرش بدون کنکور ارشد را دارند.

  • فرد متقاضی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم

لزوماً باید در مدت حداکثر هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شود.

  • دانشگاه قم اختیار دارد که افراد برگزیده و رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی را جهت ورود به همان رشته تحصیلی دوره کارشناسی افراد و یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم و با تحویل معرفی نامه ای از دبیرخانه المپیاد به شکل مازاد بر ظرفیت پذیرش دانشگاه در دوره با آزمون را جذب و پذیرش کند.
  • کلیه داوطلبانی که بعد از سپری شدن شش نیمسال تحصیلی یا همان سه سال و با گذراندن حداقل سه چهارم از لیست واحدهای درسی دانشگاهی از نظر میانگین کل در ردیف 15 درصد دانشجویان هم ورودی و یا هم رشته خود باشند به آسانی امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم را دارند.

برای اطلاع از سایر شرایط ثبت نام پرستاری بدون کنکور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه قم

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم با تهیه چند مدرک مهم برای داوطلبان و دانشجویان امکانپذیر است. به بیان دیگر بدون وجود این مدارک امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد  دانشگاه قم برای افراد وجود ندارد.

  • ریز نمره های تأیید شده فرد متقاضی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم تا اتمام ترم ششم تحصیلی
  • ارائه تصویر کارت ملی به صورت پشت رو و صفحه اول شناسنامه برای ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قم
  • تحویل اصل و یا تصویر برابر اصل شده معرفی نامه جهت متقاضیان ماده دو ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم (یعنی برگزیده های المپیادهای علمی- دانشجویی)

برای اطلاع از کلیه مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه قم

دانشگاه قم در 66 رشته تحصیلی اقدام به جذب و پذیرش دانشنجویانی در مقطع کارشناسی ارشد می کند. از میان این رشته های می توان از حقوق بین الملل، فلسفه و کلام اسلامی، اخلاق، حقوق، مالکیت فکری، شیعه شناسی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مدرسی معارف اسلامی و علوم حدیث نام برد. برای اطلاع از لیست کلیه رشته های مورد ثبت نام در ارشد بدون کنکور دانشگاه قم با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *