دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیث






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیث

دانشگاه قرآن و حدیث دانشگاهی غیردولتی در شهر مقدس قم است که در سال 1378 هجری شمسی با کسب مجوز رسمی از شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت تربیتی و آموشی خود را در قالب دانشکده علوم حدیث شروع کرد و در حال حاضر با کسب مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تحت نام دانشگاه قرآن و حدریث فعالیت حرفه ای خود را ادامه می دهد. دانشگاه قرآن و حدیث از سه دانشکده علوم و معارف اسلامی، علوم و معارف حدیث و دانشکده علوم و معارف قرآن تشکیل شده است و علاوه بر این شعبه ای نیز در استان تهران تحت عنوان پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث نیز دارد. در واقع دانشگاه قرآن و حدیث به جز شهر قم و تهران شعباتی در شهرهای اصفهان و تهران نیز دارد و از جمله مراکز آموزش عالی منحصر به فرد در حوزه مباحث حدیثی در ایران محسوب می شود. این مرکز دانشگاهی در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به جذب دانشجویان علاقه مند به رشته های مختلفی از جمله علوم حدیث، فقه و حقوق اسلامی و کلام اسلامی می کند. دانشگاه قرآن و حدیث به استناد بخشنامه معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشجویان یا دانش آموختگانی را از دوره کارشناسی ارشد این مرکز دانشگاهی و سایر دانشگاه ها در تعدادی از رشته های تحصیلی به صورت بدون کنکور برای تحصیل در دوره د کتری جذب می کند. باید عرض کنیم که جذب دانشجو دکتری به صورت بدون کنکور تنها در دو شعبه از این دانشگاه یعنی قم به عنوان مرکز اصلی و شعبه تهران صورت می گیرد. در این مقاله به بحث راجع به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیث برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیث به دست آورید.

رشته های دکتری بدون آزمون قرآن و حدیث

دانشگاه قرآن و حدیث در 5 رشته تحصیلی اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون می کند. در میان این رشته ها می توان از رشته هایی همچون کلام امامیه، مدرسی معارف گرایش اخلاق اسلامی، علوم قرآن و حدیث و مدرسی معارف گرایش قرآن و متون اسلامی یاد کرد. برای آشنایی و اطلاع از لیست کلیه رشته ها و گرایش ها با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون قرآن و حدیث

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیث در سال 98 آغاز شده است و حداکثر تا تاریخ اوایل دهه سوم خرداد 98 ادامه دارد و داوطلبان می توانند در این فرصت باقی مانده مدارک خود را به دانشگاه علوم قرآن و حدیث بفرستند.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون قرآن و حدیث

هر یک از دانشجویان و یا دانش آموختگان کارشناسی ارشد برای پذیرش در دکتری بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیث الزاماً باید از شرایطی چند برخوردار باشند. در میان این شرایط می توان به کسب حداقل امتیاز 70 از مجموع کلیه فعالیت پژوهشی، آموزشی و همین طور مصاحبه بر طبق جدول ارزشیابی و برخورداری از مدرک کارشناسی ارشد در رشته تحصیلی مربوط به رشته تحصیلی مورد تقاضا در مقطع دکتری بدون آزمون قرآن و حدیث اشاره کرد. برای اطلاع از سایر شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون قرآن و حدیث با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون قرآن و حدیث

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیث به تهیه مدارکی چند نیز نیاز دارد. در میان این مدارک می توان از تصاویر کارت ملی و کلیه صفحات شناسنامه و کامل کردن فرم درخواست پذیرش نام برد. برای اطلاع از لیست کلیه مدارک ثبت نام با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیث پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله  دکتری بدون کنکور بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *