آیدانیتو > ثبت نام بدون کنکور مجازی 98
بدون کنکور, مجازی

ثبت نام بدون کنکور مجازی 98

ثبت نام بدون کنکور مجازی 98

دانشگاه های مجازی چندان شناخته شده نیستند و کم کم در حال شناخته شدن در بین داوطلبان تحصیل بدون کنکور در دانشگاه ها هستند. این نوع دانشگاه ها به دلیل اینکه نیازی به حضور فیزیکی دانشجو در کلاس درس ندارند می توانند برای افرادی که شرایط تحصیل حضوری را ندارند گزینه خوبی برای ادامه تحصیل محسوب شوند. در این مطلب درباره ثبت نام بدون کنکور مجازی 98 صحبت خواهیم کرد تا داوطلبان گرامی دوره های بدون کنکور با آگاهی و اطلاعات کافی بتوانند در دوره های مجازی بدون کنکور ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

شرایط ثبت نام مجازی بدون کنکور 98

همان طور که داوطلبان عزیز اطلاع دارند پذیرش و ثبت نام تمام دوره ها بدون کنکور بر پایه سوابق تحصیلی دیپلم متقاضیان صورت می گیرد و این قاعده شامل حال ثبت نام بدون کنکور مجازی 98 هم می شود. منظور از سوابق تحصیلی معدل کتبی نهایی داوطلبان ثبت نام است. بر همین اساس، داوطلبانی شرایط ثبت نام بدون کنکور مجازی 98 را دارند که دیپلم نظام قدیم، مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید یا مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته داشته باشند و یا اگر هنوز دانشجوی کاردانی و یا دانش آموز پیش دانشگاهی هستند تا پایان شهریور 98 مدارک مورد درخواست را دریافت کنند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور مجازی

ثبت نام بدون کنکور مجازی 98 از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود؛ یعنی اینترنتی باید ثبت نام کنید. لیست رشته های مجازی بدون در دفترچه پذیرش براساس سوابق تحصیلی منتشر می شود. داوطلب هر گروه آزمایشی که باشید می توانید لیست رشته های مجازی را در دفترچه گروه خود ببینید. ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور همزمان است ولی اگر در کنکور سراسری شرکت کرده اید نیازی به ثبت نام دوباره نیست و فقط باید کارت اعتباری بخرید و مشخصات ثبت نامی خود را در سایت وارد کنید و انتخاب رشته کنید و در آخر هم کد پیگیری و کد ثبت نام که به منزله پایان تمام مراحل است را دریافت کنید. این کدها را به هیچ عنوان گم نکنید چون برای مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور مجازی آنها را لازم خواهید داشت. از فرم انتخاب رشته هم یک نسخه برای خودتان تهیه کنید. در بدون کنکور سراسری نمی توانید از چند گروه آزمایشی اصلی انتخاب رشته کنید ولی برای انتخاب رشته از گروه زبان و هنر مانعی ندارید. مجاز هستید حداکثر 150 کد رشته محل را انتخاب کنید و حتما کد رشته ها را براساس اولویت بندی علاقه در فرم قرار دهید.

زمان ثبت نام بدون کنکور مجازی

زمان ثبت نام مجازی به تبع زمان ثبت نام بدون کنکور، ، مانند رشته های بدون کنکور، در تمام طول سال انجام می شود و هر دانشگاهی زمانی مشخص را برای ثبت نام داوطلبان اعلام می کند. در حال حاضر و با انتشار دفترچه و قرار گرفتن آن در سایت سازمان سنجش، می توانید برای ثبت نام بدون کنکور مجازی 98 اقدام کنید.

شرایط تحصیل در دانشگاه مجازی

برای دانشجویان رشته های مجازی انتخاب تغییر رشته و یا انتقالی به دوره ها و دانشگاه های دیگر وجود ندارد. ضمن اینکه دانشجویان نمی توانند در دو رشته مجازی یا یک رشته مجازی و یک رشته حضوری همزمان تحصیل کنند. کلاس های درس به صورت آنلاین است و هر دانشجو موظف است در ساعت های مشخصی که از طرف دانشگاه اعلام می شود در کلاس ها شرکت کنند و بیشتر از سه جلسه غیبت قابل پذیرش نیست. هر دانشجو تا پایان ترم در حداکثر در 16 جلسه درس آنلاین می بایست شرکت کند ولی امتحانات حضوری برگزار می شوند. پیشنهاد می کنیم پس از مطالعه ثبت نام بدون کنکور مجازی 98 ، مقاله انتخاب رشته بدون کنکور مجازی 98 را هم بخوانید. داوطلبان تحصیل بدون کنکور  در دوره های مجازی می توانند سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان باسابقه آیدانیتو در میان بگذارند. 

0 دیدگاه در “ثبت نام بدون کنکور مجازی 98

  1. فردوس گفت:

    باسلام لطفا سامانه ثبت دانشکده مجازی حقوق دانشگاه دولتی شیراز را ارسال نمایید با تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ شما می توانید از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org به منظور ثبت نام بدون کنکور مجازی 98 اقدام نمایید.

  2. ثانی گفت:

    سلام زمان ثبت نام ارشد غیرحضوری بدون کنکور چه موقع می باشد باتشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. برای ارشد فراگیر تا 18 آبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *