کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر تهران






ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر تهران

دانشگاه هنر تهران بزرگترین و جامع ترین مرکز آموزش عالی و مرکز دانشگاهی در رشته های هنری در کشور محسوب می شود. این دانشگاه بزرگ در سال 1358 هجری شمسی و به دنبال ادغام پنج مؤسسه مختلف آموزش عالی هنر از جمله دانشکده هنرهای دراماتیک، دانشکده هنرهای تزئینی و هنرکده موسیقی ملی تأسیس شد. دانشگاه هنر تهران در کلیه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به جذب و پذیرش دانشجو می کند. دانشگاه هنر در راستای اجرای آیین نامه ارائه تسهیلات به افراد برگزیده علمی جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و به استناد آیین نامه شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و اصلاحیه های مصوبه و مربوطه شورای عالی آموزشی این دانشگاه اقدام به جذب دانشجویان پانزده درصد برجسته دانشگاه هنر و همین طور رتبه های نخست و دوم دانشگاه های مشخصی در دوره ارشد می پردازد. البته جذب دانشجو در این دوره تحصیلی و به صورت بدون کنکور در صورت واجد شرایط بودن صورت می گیرد در این مقاله بحث ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر تهران را پیش می کشیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات درست و موثقی را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تهران به دست آورید.
همچنین می‌توانید مقاله ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل را مطالعه کنید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر تهران

در این بخش به ذکر شماری از شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر تهران برای شما عزیزان می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • کلیه دانشجویان متقاضی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر تهران لزوماً باید حداکثر در طول هشت نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل دوره کارشناسی شوند.
  • تمامی دانشجویان با رتبه اول و دوم سایر دانشگاه های معرفی شده در زیر البته به شرط بودن در بین 15درصد اول که بعد از سپری کردن شش نیمسال تحصیلی با پاس کردن حداقل سه چهارم از واحدهای درسی دانشگاه از نظر میانگین در ردیف 15 درصد برتر دانشجویان هم ورودی و هم رشته خود باشند. در زیر شماری از دانشگاه هایی که امکان جذب دانشجو بدون کنکور ارشد از میان دانشجویان آن ها جهت تحصیل در دانشگاه هنر تهران وجود دارد را خدمتتان نام می بریم. این دانشگاه ها در سه سطح مختلف دسته بندی می شوند. برای کسب اطلاع از لیست کامل این مراکز دانشگاهی برتر با مشاوران برجسته آیدانیتو تماس بگیرید.

مرکز دانشگاهی سطح 1

فردوسی مشهد- شیراز، شهیدبهشتی- اصفهان، صنعتی امیرکبیر- صنعتی شریف، تهران

مرکز دانشگاهی سطح 2

یزد- گیلان- کاشان- سیستان و بلوچستان- ارومیه- بوعلی سینا- صنعتی بابل

دانشگاه های هنر ایران

مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی- هنر اصفهان

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر

در اینجا باید عرض کنیم که ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر تهران تنها در چهار رشته تحصیلی انجام می پذیرد. برای اطلاع از اسامی این رشته های تحصیلی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر تهران در سال 98 در حال حاضر آغاز شده است و تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه دارد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر تهران با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر تهران ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *