کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل

ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل

 

ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل

دانشگاه زابل از جمله دانشگاه های شناخته شده در ایران است که تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فعالیت می پردازد. دانشگاهی در استان سیستان و بلوچستان که تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را تحت پوشش خود قرار می دهد. دانشگاه زابل در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی بر طبق آیین نامه تسهیلات به برگزیدگان علمی و اصلاحیه ها وابلاغیه های منتشر شده در شماری از رشته های دانشگاهی داوطلبانی را برای تحصیل بدون کنکور در دوره ارشد جذب می کند. در این مقاله توضیحات ضروری را در رابطه با ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل به دست آورید. پس با ما همراه باشید تا آشنایی کافی را با دوره ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل کسب کنید.

رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل

ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل در سال 98 در 46 رشته تحصیلی مختلف انجام می پذیرد. در زیر جهت آشنایی شما شماری از رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل را خدمتتان عنوان می کنیم. برای آشنایی با لیست کامل رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زابل با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های ارشد بدون آزمون دانشگاه زابل

آموزش زبان انگلیسی

باکتری شناسی

علوم دامی- تغذیه طیور

علوم و مهندسی مرتع- اصلاح و احیای مرتع

حشره شناسی کشاورزی

انگل شناسی دامپزشکی

مهندسی برق- سیستم های قدرت

مدیریت و کنترل بیابان

شیمی تجزیه

زبان و ادبیات عرب

مهندسی عمران- سازه

بیماری شناسی گیاهی

علوم و مهندسی آب- منابع آب

 

 

شرایط ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل

ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل منوط به داشتن شرایط عمومی و اختصاصی برای فرد شرکت کننده است. در زیر به شماری از این شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل برای شما دوستان عزیز داوطلب می پردازیم. برای اطلاع  از لیست کامل شرایط ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 
همچنین می‌توانید برای ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان به آیدانیتو مراجعه کنید.

شرایط عمومی ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل

  • برخورداری از صلاحیت عمومی برای متقاضی ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل
  • پایبندی فرد متقاضی ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

شرایط اختصاصی ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل

  • پذیرش و گزینش دانشجویان برای سال تحصیلی 98 صرفاً فقط یک بار و بلافاصله پس از اتمام دوران کارشناسی امکانپذیر است.
  • فرد دانش آموخته لزوماً باید مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه دولتی دریافت کرده باشد و سنوات تحصیلی وی از هشت نیمسال بیشتر نباشد.
  • کلیه دانشجویان دانشگاه هایی همچون پردیس های بین الملل، آزاد و پیام نور به هیچ امکان شرکت در فراخوان ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل را ندارند.

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل

ثبت نانم ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل از 25 اسفند ماه سال گذشته یعنی سال 97 آغاز شده است و هنوز هم ادامه دارد. برای اطلاع دقیق از این زمان مشخص شده برای ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

مدارک ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل

ثبت نام در ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل مستلزم تهیه مدارکی چند از جانب فرد متقاضی است. برای آشنایی با لیست مدارک ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به  ثبت نام ارشد بدون کنکور 98 بزنید.
اگر سؤالی درباره ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *