آیدانیتو > ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان
مشاوره تحصیلی

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان





 
ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان

دانشگاه هرمزگان از جمله دانشگاه های روزانه کشور است که در سال 1370 هجری شمسی و در دهه فجر تأسیس گردید. این دانشگاه پذیرنده دانشجویان در انواع رشته های مختلف تحصیلی و در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است. دانشگاه هرمزگان با استناد به آیین نامه جذب و پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور یا همان استعدادهای درخشان از میان دانش آموختگان و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های روزانه پس از ارزیابی و بررسی سوابق دانشجو از نظر پژوهشی و همین طور علمی در کنار برگزاری مصاحبه در دوره ارشد اقدام به پذیرش دانشجویانی در شماری از رشته های تحصیلی می کند. در این مقاله، به بحث راجع به ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات موثق و کاملی را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ارشد بدون کنکور با مشاوران ما در تماس باشید.
همچنین می‌توانید مقاله نتایج ارشد بدون کنکور پردیس را مطالعه کنید.

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان

دانشگاه هرمزگان در تعداد نسبتاً زیادی از رشته های تحصیلی در دوره ارشد اقدام به ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان می کند. در زیر شماری از رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان را خدمت شما عزیزان برمی شماریم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه هرمزگان

مهندسی عمران- سازه

روانشناسی عمومی

تحقیقات آموزشی

مدیریت کسب و کار- استراتژی

ژئوفیزیک- ژئو مغناطیس

محیط زیست دریا

زیست فناوری- دریا

مهندسی برق- کنترل

علوم و مهندسی باغبانی- سبزی ها

مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی

مهندسی عمران- سازه

 

طبیعت گردی

آمار ریاضی

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان در گرو وجود شرایطی خاص در فرد متقاضی است. در زیر شماری از این شرایط را برای شما بر می شماریم. برای کسب اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • تمامی افراد برگزیده شده در المپیادهای علمی- دانشجویی جهت ورود و ادامه تحصیل در رشته دوره کارشناسی و یا حتی رشته های مربوط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت همراه با ارائه معرفی نامه ای از طرف دبیرخانه المپیاد
  • دانشجویانی که ورودی سال تحصیلی 95-94 هستند و بعد از سپری کردن شش نیمسال تحصیلی( برابر با سه سال تحصیلی) با سپری کردن حداقل سه چهارم از کلیه واحدهای درسی ارائه شده در دوره از نظر میانگین در ردیف 15 درصد برتر کلیه دانشجویان هم ورودی و هم رشته از مجموع دو دوره شبانه و روزانه باشند. نکته قابل ذکر این که این قبیل از دانشجویان باید حداکثر تا هشت نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شوند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان در گرو گردآوری و تهیه شماری از مدارک است. برای آشنایی با لیست مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان با مشاوران تحصیلی برجسته آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان در سال 1398 تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه دارد و افراد می توانند اقدام به این امر نمایند. برای اطلاع از زمان دقیق اتمام ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد بزنید.
 اگر سؤالی درباره ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *