آیدانیتو > ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان
کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان

دانشگاه اردکان یکی از دانشگاه های واقع در شهرستان ارکان از توابع استان یزد است. این دانشگاه در سال 1388 تأسیس شد و از 5 دانشکده مختلف یعنی دانشکده دامپزشکی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فنی- مهندسی و منابع طبیعی تشکیل شده است. دانشگاه اردکان با استناد و توجه به آئین نامه ارائه تسهیلات به افراد برگزیده علمی جهت ورود به دوره ها و مقاطع تحصیلی بالاتر برای نیمسال سال تحصیلی 99-98 از میان دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه اردکان اقدام به پذیرش دانشجویان بدون آزمون بر طبق سهمیه استعدادهای درخشان در دوره ارشد می کند.

 از این رو در این مقاله به بحث راجع به ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان به دست آورید.
همچنین می‌توانید مقاله نتایج ارشد بدون کنکور سراسری را مطالعه نمایید


رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان

دانشگاه اردکان در سال 98 در 27 رشته تحصیلی اقدام به جذب و پذیرش دانشجو ارشد به صورت بدون آزمون می کند. در زیر شماری از رشته های تحصیلی که هر فرد می تواند در دانشگاه اردکان به صورت بدون آزمون اقدام به ثبت نام بدون کنکور ارشد نماید را خدمت شما عزیزان بر می شماریم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان
علوم و مهندسی محیط زیستفقه و مبانی حقوق اسلامیسلولی و تکوینی
مشاورهآبیاری و زه کشیدرختان میوه
روانشناسیمشاوره خانوادهآلودگی های محیط زیست
علوم و مهندسی آبروانشناسی عمومیعلوم و مهندسی باغبانی مشاوره مدرسه

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان

دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی که شرایطی چند را دارا هستند امکان شرکت و ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان را دارند. از جمله شرایط ثب نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان می توان به امکان شرکت کلیه افراد برگزیده در مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی( تنها رتبه های اول الی پانزدهم) برای ورود و ادامه تحصیل در رشته های مرتبط با رشته دوره کارشناسی یا همان رشته مقطع کارشناسی اشاره کرد. برای کسب اطلاع در مورد سایر شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان و کسب اطلاعات برای ارشد بدون کنکور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان در سال تحصیلی 1398 آغاز شده است و فرصت ثبت نام به متقاضیان تا اواسط اردیبهشت ماه داده شده است. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان برای متقاضیان و علاقه مندان با طی مراحل و فرایندهایی صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات کامل در مورد نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید تا اطلاعات و راهنمایی های ضروری را در رابطه با نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان به شما دوستان بدهند.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه اردکان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *