دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران

دانشگاه مازندران نام دانشگاهی سراسری در شهر بابلسر استان مازندران است. دانشگاهی که تا پیش از انقلاب سال 1357 نام دانشگاه رضاشاه کبیر را برخود داشت. دانشگاه مازندران در سال 1349 هجری شمسی تأسیس شد و در حال حاضر با 12500 هزار نفر دانشجو مشغول فعالیت است. این مرکز دانشگاهی در نظر دارد که در راستای اجرای آیین نامه جذب و پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون در دوره دکتری از میان دانش آموختگان و همین طور دانشجویان ممتاز و برجسته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی چه در دوره روزانه و چه شبانه از طریق بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه در رشته های معرفی شده در فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران دانشجویانی را برای تحصیل در دوره دکتری جذب می کند. از این رو مقاله حاضر را به بحث راجع به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کاملی را درباره ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران به دست آورید.

مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه مازندران

هر فردی برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران باید مدارکی چند را نیز تهیه نماید.

در این بخش شماری از مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران را خدمت شما نام می بریم. برای کسب اطلاعات کاملی از مدارک معرفی شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران از مشاوران تحصیلی آیدانیتو کمک بگیرید.

  • اسکن یک قطعه عکس جدید از متقاضی در اندازه 4*3 و آپلود کردن در سامانه ثبت نام
  • ارائه تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران
  • تحویل مدرک مرتبط با عنوان پایان نامه ارشد فرد متقاضی ثبت نام
  • کامل کردن دو فرم شماره یک و دو و آپلود کردن در سامانه مخصوص ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران

زمان و نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران

تمامی داوطلبان واجد شرایط باید حداکثر تا 13 اردیبهشت ماه 98 اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران نمایند. نحوه ثبت نام نیز به این صورت است که هر داوطلب باید تا تاریخ اعلام شده به وسیله سامانه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری دانشگاه با بارگزاری مدارک درخواستی و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز در محل پیش بینی شده در سایت ثبت نام خود را به انجام برسانند.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران برای هر فرد متقاضی در گروه داشتن شرایطی است. در صورت تمایل به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران و عدم اطلاع از شرایط در نظر گرفته شده با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

لیست رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران

دانشگاه مازندران در زمان دادن فراخوان ثبت نام دکتری بدون آزمون لیست رشته های مورد پذیرش در این دوره را نیز منتشر می کند. برای اطلاع از لیست رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله  دکتری بدون کنکور بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *