تکمیل ظرفیت زبان سراسری پیام نور

تکمیل ظرفیت کنکور زبان پیام نور





 


تکمیل ظرفیت کنکور زبان پیام نور

تکمیل ظرفیت امیدی دوباره برای داوطلبانی است که در رشته و دانشگاه مورد علاقه ی خود پذیرفته نشده اند، اما در این مرحله ی حساس چه رشته هایی را می توان انتخاب کرد؟

مرحله تکمیل ظرفیت به این منظور ارائه می شود که ظرفیت هایی که برای رشته های مختلف دانشگاهی در نظر گرفته شده است بعد از ثبت نام داوطلبان همچنان بخشی از آن خالی باشد، بنابراین برای این که از این رشته ها مطلع شوید باید در زمان و مهلت ارائه شده از رشته های ارائه شده مطلع شوید. رشته ی تمامی گروه ها از جمله ی گروه زبان های خارجی در این مرحله مشاهده می شود بنابراین لازم می دانیم با ارائه جزئیات تکمیل ظرفیت کنکور زبان پیام نور داوطلبان عزیز را در این زمینه یاری کنیم.

در مقاله ی پیش رو زمان، شرایط و نحوه ی شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور زبان پیام نور به صورت واضح و روش ارائه می شود، همراه ما باشید.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور زبان پیام نور

تمامی داوطلبانی که قصد دارند وارد دانشگاه شوند و در رشته های گروه زبان به تحصیل بپردازند می توانند در صورت داشتن شرایط مرحله تکمیل ظرفیت که چندان سخت نیست وارد دانشگاه شوند، مهم ترین شرط شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور زبان پیام نور داشتن مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم چهار ساله نظام قدیم و یا کار دانش است. در این مرحله شرکت کردن یا نکردن در آزمون سراسری اهمیتی ندارد و حتی سوابق تحصیلی داوطلبان نیز بررسی نمی شود تنها راه ثبت نام و پذیرش اقدام به موقع سریع در ثبت نام دانشگاه است.

زمان تکمیل ظرفیت کنکور زبان پیام نور

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور زبان پیام نور در نیمه دوم مهر ماه آغاز می شود و داوطلبان باید در آغاز ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهند تا ظرفیت های در نظر گرفته شده تکمیل نشوید.

نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور زبان پیام نور

داوطلبان زبان باید در مهلت اعلام شده وارد وب سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوند و با انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر بلافاصله برای ثبت نام حضوری وارد دانشگاه مورد نظر شوند.

همان طور که گفته شد داوطلبانی در این مرحله موفق خواهید بود که زودتر از سایر داوطلبان ثبت نام کنید. در این مرحله نه رتبه ی کنکور و نه سوابق تحصیلی شما مد نظر است بلکه سرعت عمل شما در انتخاب رشته و دانشگاه و ثبت نام نهایی تعیین کننده ی پذیرش با عدم پذیرش شما است.

در هنگام ثبت نام تمامی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را که شامل اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهار ساله نظام قدیم با امضاء و مهر دبیرستان یا آموزش و پرورش، اصل و یا گواهی مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم جدید با شرایط گفته شده ( آخرین مدرک تحصیلی )، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، عکس پرسنلی، و همچنین مدرک نظام وظیفه برای داوطلبان مرد، می شود همراه داشته باشید.
اگر قصد دارید از روش بدون کنکور وارد دانشگاه شوید پیشنهاد می کنیم مقاله بدون کنکور پیام نور را مطالعه کنید.

اگر سؤالی پیرامون تکمیل ظرفیت کنکور زبان پیام نور دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *