آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه
تکمیل ظرفیت سراسری

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه






تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه

تکمیل ظرفیت به عنوان فرصتی مغتنم برای افرادی به شمار می رود که یا در کنکور سراسری دانشگاه ها رتبه مجاز برای انتخاب رشته و قبولی را به دست نیاورده و یا اصلاً از نتیجه قبولی خود در رشته و دانشگاهی به خصوص، رضایتی در دل ندارند. این مرحله، هم برای دانشگاه های سراسری و هم برای دانشگاه آزاد اجرایی بوده و داوطلبان با توجه به شرایط خود می توانند در آن ثبت نام و انتخاب رشته کنند. باید خاطر نشان کنیم که تکمیل ظرفیت برای تمامی مقاطع و دوره های تحصیلی اجرا می گردد. یکی از این مقاطع و دوره ها کاردانی به کارشناسی شبانه بوده که افراد بسیاری در طول بازه زمانی مشخص شده در آن شرکت می کنند. تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه برای رشته های با آزمون و همین طور بدون آزمون نیز اجرا می شود. در این مقاله، بحث تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه را مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در ارتباط با تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه در هر دو دوره با آزمون و بدون آزمون فرا بگیرید.

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه

باید بگوییم که همچون سال های قبل ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه در هفته آخر آبان ماه انجام می پذیرد و این بازه زمانی طلایی تا اولین هفته ماه آذر ادامه خواهد داشت. جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه می توانید با مشاوران مجرب و کار آزموده آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی  شبانه

در مورد نحوه ثبت نام رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی شبانه باید گفت که راه شرکت در آن ورود به سایت سازمان سنجش (به نشانی sanjesh.org) بوده که افراد بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه و همین طور الویت بندی انتخاب های خود، نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه اقدام می کنند. متقاضیان حق گزینش حداکثر 50 کد رشته تحصیلی را داشته و لزوماً باید کد رهگیری را در زمان پایان ثبت نام دریافت و آن را یادداشت کنند. ولی راجع به دوره های بدون آزمون ارائه این توضیح ضروری است که سایت سازمان سنجش اسامی تعدادی رشته و دانشگاه را جهت پذیرش دانشجو در دوره تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی منتشر می کند. هر فردی که سریع تر اقدام به ثبت نام کرد، امکان ادامه تحصیل در کاردانی به کارشناسی یکی از رشته های دانشگاه شبانه به وی داده می شود.

شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه برای هر دو دوره با آزمون و بدون آزمون یکسان است. در این بخش، به ذکر مهم ترین این شروط برای شما دوستان می پردازیم.

  • حتی اگر در دوره کاردانی به کارشناسی دانشگاه شبانه پذیرفته شده باشید، باز هم فرصت ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه به شما تعلق می گیرد. تنها نکته مورد توجه این است که با قبولی در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه به هیج وجه اجازه و حق ثبت نام در واحد دانشگاهی مورد قبولی در مرحله اولیه انتخاب رشته را نداشته و قبولی شما باطل است.
  • داشتن مدرک کاردانی در رشته های مختلف دانشگاهی

تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد و علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی نیز اجرایی بوده و در تعداد زیادی از رشته های شاخه نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش امکان ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی برایتان فراهم است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله کارنامه سبز کنکور بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. در ضمن شما می توانید شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه خود را نیز به مشاوران حرفه ای آیدانیتو بسپارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *