آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری
تکمیل ظرفیت

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری






تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری

به طور قطع، اکثر خوانندگان این مقاله را افرادی تشکیل می دهند که به تازگی کنکور سراسری را پشت سر گذاشته و انتخاب رشته نیز کرده اند. این قبیل افراد به شدت انتظار اعلام نتایج نهایی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور را می کشند. متأسفانه پس از اعلام نتایج برخی از داوطلبان از وضعیت پذیرفته شدن خود در دانشگاه و موسسات عالی، رضایت کاملی نداشته و بابت آن بسیار دلگیر و ناراحت هستند. به طور مسلم تحصیل در رشته و دانشگاهی که بدان علاقه ای ندارید، بسیار رنج آور است. راه حل این مشکل، شرکت در دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه هاست.
در صورت عدم آشنایی با مفهوم تکمیل ظرفیت در اینجا سعی در توضیح این موضوع برای شما دوستان عزیز را داریم. به طور معمول، در هر سال با پر نشدن صندلی های دانشگاه ها، در تعداد زیادی از رشته های تحصیلی مواجه هستیم. بنابراین، دانشگاه ها با دادن فراخوانی جهت پذیرش و جذب تعداد افراد بیشتر دانشجو، در رشته های متنوع تحصیلی این مشکل را برطرف می کنند. در این مقاله، توضیحاتی را راجع به تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری خدمت شما دوستان گرامی ارائه می نمائیم.
گفتنی است که در کاردانی به کارشناسی سراسری شاهد اجرای مرحله تکمیل ظرفیت برای دو گروه از دوره های بدون آزمون و با آزمون در دانشگاه ها هستیم. باید بگوئیم که گروه پیراپزشکی و پزشکی در ردیف رشته های با آزمون قرار داشته و برخی از رشته هایی که در این دو گروه جای ندارند نیز به شکل با آزمون دانشجویانی را جذب می کنند. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری به دست آورده و سطح آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری

باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم که ثبت نام در دوره تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری لزوماً مطالعه دقیق و موشکافانه دفترچه راهنمای انتخاب رشته مربوط به این مرحله را می طلبد. تمامی شما دوستان گرامی پیش از هر کاری برای ثبت نام بایستی لیست تمامی کد رشته محل های مورد علاقه خود را مورد بررسی قرار دهید. گفتنی است که در ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری می توانید 50 رشته دانشگاهی را از بین تعداد کثیری از رشته های گنجانده شده در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری انتخاب کنید. تنها سایت مورد قبول و معتبر برای انجام این کار، سایت سازمان سنجش آموزش کشور (به نشانی Sanjesh.org) است. باید متذکر شویم که در انتهای فرآیند ثبت نام، یادداشت کدرهگیری از ضروریات بوده و به علت حذف دانشگاه مورد پذیرش در ماه شهریور، با قبولی در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری، تمام دقت و حواس خود را موقع ثبت نام در دوره تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری به کار گیرید.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری

باید به عرض شما داوطلبان گرامی برسانیم که در آخرین روزهای ماه مهر تا هفته اول آبان ماه، باید گوش به زنگ اعلامیه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری در سایت سازمان سنجش باشید.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری بعد از سپری شدن چند هفته از این دوره خدمت داوطلبان انتشار می یابد. ولی باید بگوییم که تاریخ دقیق آن معلوم نبوده و باید صبر کرد.
در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری، نگاهی نیز به مقاله کارنامه سبز کنکور سراسری بیندازید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *