تکمیل ظرفیت انسانی سراسری پیام نور, تکمیل ظرفیت سراسری

تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی

تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی

 


تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی

تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور، در اختیار گذاشتن فرصتی مجدد برای افرادی است که نتوانسته اند به دانشگاه راه پیدا کنند و یا از قبولی خود چندان راضی نیستند. تمامی افراد با عدم امکان حضور در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها می توانند در تکمیل ظرفیت پیام نور نیز شرکت نمایند. یکی از گروه های آزمایشی که طرح تکمیل ظرفیت در مورد رشته های آن اجرا می شود، گروه انسانی است. در این مقاله، به ارائه نکات و توضیحات لازم راجع به تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی ضروری در ارتباط با تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی را کسب نمایید. باید بگوییم که تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی در تمامی رشته های این گروه آزمایشی، مطابق سوابق تحصیلی افراد بوده و تمامی داوطلبان حتی در صورت قبولی در دانشگاهی روزانه در رشته های انسانی نیز امکان شرکت در تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی را دارند.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی

راجع به زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی باید این توضیح را بدهیم که ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی هر ساله در ماه آبان و به مدت محدودی انجام می گیرد. باید بگوییم که ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی به شکل حضوری خواهد بود.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی

ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی در دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی بوده و فرد لزوماً باید به دانشگاه مورد نظر مراجعه حضوری داشته باشد. به همین علت شما دوستان باید پس از مطالعه رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی، واحد دانشگاهی و رشته مورد نظر خود را انتخاب و با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز، به واحد مورد نظر مراجعه و عملیات ثبت نام را انجام دهید.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی

جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی برخورداری از شرایطی چند ضروری است. به عبارت دیگر داشتن چند مدرک نام برده شده در زیر را می توان از مهم ترین شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی است. 

  • اصل یا گواهی مدرک پیش دانشگاهی در رشته انسانی.
  • اصل یا گواهی مدرک دیپلم دوران متوسطه چهارساله نظام قدیم.
  • گواهینامه فوق دیپلم یا کاردانی جهت داوطلبان فاقد مدرک پیش دانشگاهی.
  • شش قطعه عکس در اندازه 4*3.
  • اصل یا گواهی مدرک دیپلم دوران متوسطه نظام جدید.
  • اصل کارت ملی متقاضی همراه با سه برگ کپی از هر دو طرف آن.
  • ارائه مدرک نظام وظیفه برای آقایان.
  • اصل شناسنامه همراه با دو برگ کپی از صفحات آن.

پذیرش در تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی

باید گفت که هر کدام از واحدهای دانشگاهی پیام نور بسته به موقعیت و شرایط خود، افراد پذیرفته شده در دوره تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی را در یکی از ورودی های بهمن یا مهر جای می دهند. در نتیجه، تاریخ وارد شدن به دانشگاه پیام نور و ادامه تحصیل در یکی از رشته های آن، منوط به نظر واحد پیام نور مورد نظر خواهد بود. جهت اطلاع از لیست رشته های قرار گرفته در تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی و همچنین تاریخ شروع پذیرش، می توانید به سایت دانشگاه پیام نور مراجعه فرمایید و یا با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

از برگزاری تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی دیگر خبری نیست!!!!!

تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در رشته های انسانی نیز همچون شمار زیادی از دانشگاه ها و رشته های تحصیلی دیگر برگزار نمی شود و دیگر شاهد برگزاری این دوره در این دانشگاه نیمه دولتی برای این گروه رشته ها نیستیم.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری بزنید.
پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت پیام نور انسانی با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *