تکمیل ظرفیت تجربی سراسری

تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور

تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور

 


تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور

تکمیل ظرفیت دانشگاه های پیام نور به معنای در اختیار گذاشتن فرصتی دوباره به داوطلبانی است که یا فرصت ورود به دانشگاه ها را پیدا نکرده اند و یا رضایت چندانی از نتیجه قبولی خود در یکی از رشته ها و دانشگاه های کشور ندارند. همه اشخاصی که به هر دلیلی فرصت حضور در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها را از دست داده و ناامید شده اند، با شرکت در طرح تکمیل ظرفیت پیام نور امکان جبران این زمان از دست رفته را پیدا می کنند. از جمله گروه های آزمایشی که شاهد اجرای طراح تکمیل ظرفیت برای رشته های تحصیلی گنجانده شده در آن هستیم، گروه علوم تجربی است. در این مقاله، به ارائه نکات و توضیحات لازم در مورد تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور برای شما عزیزان می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم و ضروری را در رابطه با تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور به دست آورید.
لازم به ذکر است که تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور در کلیه رشته های تحصیلی این گروه آزمایشی بر طبق سوابق تحصیلی افراد بوده و همه داوطلبان حتی در صورت پذیرفته شدن در مرکز آموزش عالی روزانه در یکی از رشته های گروه علوم انسانی نیز می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور شرکت کنند.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور

در مورد زمان ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور باید این موضوع را بیان کنیم که ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور در آبان ماه هر سال و به مدت محدودی صورت می گیرد. نکته دیگر این که ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور با مراجعه حضوری به دانشگاه و به شکل غیر اینترنتی انجام می پذیرد.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور

همان طور که در بالا اشاره کردیم، ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور به صورت غیر آنلاین بوده و فرد لزوماً نیازمند مراجعه به دانشگاه مورد نظرش است. در نتیجه، تمامی شما دوستان گرامی موظف هستید که بعد از مطالعه کد رشته های معرفی شده در تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور با به همراه داشتن مدارک در خواستی مورد نیاز با مراجعه حضوری به واحد مورد نظر فرایند ثبت نام را انجام دهند.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور

برای ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور داشتن چند شرط ضرورتی اساسی دارد. به بیان دیگر، برخورداری از چند مدرک و گواهی نامه را می توان از جمله مهم ترین شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور در نظر گرفت.

  • شش قطعه عکس پرسنلی با زمینه سفید و در اندازه 4*3
  • گواهی نامه و یا اصل مدرک پیش دانشگاهی در رشته علوم تجربی
  • ارائه مدرک نظام وظیفه برای افراد ذکور
  • ارائه اصل کارت ملی متقاضی به همراه سه برگه کپی از هر دو سمت آن
  • اصل و یا گواهی مدرک دیپلم دوران سوم متوسطه نظام جدید
  • تحویل مدرک نظام وظیفه جهت آقایان
  • اصل شناسنامه متقاضی به همراه دو برگ کپی از تمام صفحات آن
  • مدرک کاردانی یا فوق دیپلم برای داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند.

 عدم برگزاری ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور

ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور دیگر برای داوطللبان این گروه آزمایشی پرطرفدار برگزار نمی شود و داوطلبان رشته های علوم تجربی تنها می توانند در طول یک دوره تعیین شده در ثبت نام بدون آزمون پیام نور شرکت داشته باشندو

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری بزنید.
پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت تجربی پیام نور با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *