تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور

تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور






تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور

در سال های اخیر ورود به بسیاری از رشته ها و دانشگاه ها بدون نیاز به شرکت در کنکور امکان پذیر است. یکی از دانشگاه هایی که بدون نیاز به کنکور پذیرای دانشجو است دانشگاه پیام نور است. دانشگاه پیام نور در شهریور ماه هم زمان با انتخاب رشته دانشگاه سراسری اقدام به پذیرش دانشجو می کند، اما به علت تکمیل نشدن ظرفیت تمامی رشته واحدهای پیام نور، اقدام به پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور کرده است. تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور

شرکت در تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور دارای شرایطی است.

  • داوطلبین مرد در زمان ثبت نباید منعی برای تحصیل از نظر نظام وظیفه داشته باشند.
  • تمامی داوطلبان باید دارای مدرک دیپلم باشند و مدرک پیش دانشگاهی خود را نیز تا آخر شهریورماه دریافت کرده باشند.
  • داوطلبانی که با مدرک کاردانی، مایل به شرکت در تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور هستند باید تا 31 شهریور ماه مدرک کاردانی خود را دریافت کرده باشند.
  • پذیرش داوطلبان تا زمان تأیید سازمان سنجش به صورت مشروط خواهد بود.
  • تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری ثبت نام کرده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور شرکت کنند. تمامی افرادی که در کنکور سراسری ثبت نام نکرده اند نیز می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.
  • اگر داوطلبی در قبولی شهریور ماه کنکور سراسری، در رشته محلی پذیرفته شده باشد و حال در تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور شرکت کند، قبولی قبلی او حذف و باطل خواهد شد.
  • داوطلبین تنها می توانند در یک رشته و یک گروه آزمایشی متقاضی ثبت نام باشند.

ثبت نام در تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور

برای ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور به سایت سنجش مراجعه کنید. ثبت نام و انتخاب رشته از طریق لینک جستجو انجام می شود. لینک جستجوی کد رشته محل های پذیرنده دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور در سایت sanjesh.ir قرار گرفته است. با انتخاب این لینگ، گروه آزمایشی، رشته، شهر و مقطع مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس دوره پیام نور را نیز انتخاب بر روی گزینه جستجو کلیک کنید. لیست رشته محل های مورد نظر شما نمایش داده خواهد شد.

بعد از آن که رشته و محل مورد نظر خود را انتخاب کردید جهت ثبت نام نهایی تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور به واحد مورد نظر مراجعه کنید. برای ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور مدارک لازم را نیز همراه خود داشته باشید. برای ثبت نام است هزینه ثبت نام را از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی پرداخت کنید. هزینه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور برابر 22000 تومان است.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور از روز یکشنبه 22 مهر ماه 97 شروع شده است. مدت زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور تا 5 آبان ماه است.
با اطلاع از ظرفیت پذیرش بدون کنکور پیام نور راحت تر به انتخاب رشته بپردازید.

برای اطلاع از مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری و نحوه پذیرش و همچنین جهت اطلاع از رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو با ثبت نام شما ارا همراهی خواهند کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *