آیدانیتو > تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی
تکمیل ظرفیت, تکمیل ظرفیت سراسری

تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی






تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی

با افزایش سطح آگاهی افراد و پیشرفت های قابل توجه در تکنولوژی، روز به روز نیاز اشخاص به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر دانشگاهی افزایش می یابد و هر ساله تعداد متقاضیان تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بالاتر می رود. با توجه به محدودیت های موجود در تعداد نفرات جذب شده در این مقطع، وجود طرح تکمیل ظرفیت می تواند امید داوطلبان را جهت قبولی در دانشگاه های مختلف پذیرنده بالا ببرد. از جمله رشته هایی که محبوبیت بسیاری در بین متقاضیان تحصیلات تکمیلی دارد، رشته بینایی سنجی بوده که با توجه به تعداد کم دانشگاه های پذیرنده در کشور، تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی می تواند شانس قبولی افراد را برای تحصیل در این مقطع و رشته افزایش دهد. خاطر نشان می کنیم که رشته بینایی سنجی از جمله رشته های وزارت بهداشت است که امکان تحصیل در مقطع ارشد آن تنها در دانشگاه های روزانه امکان پذیر است. در این مقاله، بحث تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی را مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری در ارتباط با تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی را کسب کنید.

 زمان تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی

تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی در سال گذشته یعنی سال 1396 از 26 مهر ماه آغاز و تا 29 همان ماه به طول انجامید. اما در حال حاضر نمی توان زمان دقیقی را برای تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی در نظر گرفت. از طرف دیگر، با توجه به بررسی های انجام شده، امکان لغو اجرای طرح تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی در سال 97 وجود داشته و هنوز تصمیم قطعی برای اجرا یا عدم اجرای آن گرفته نشده است.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی

شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی منوط به داشتن شرایطی است که در ادامه اشاره ای هر چند مختصر به آن ها داریم. مورد اول این است که با قبولی در دوره های رایگان یا روزانه تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی و انصراف یا ثبت نام نکردن در دانشگاه مورد پذیرش، تا یک سال حق شرکت در آزمون سراسری ارشد وزارت بهداشت جهت تحصیل رشته بینایی سنجی را نخواهید داشت. دومین مورد مربوط به افراد مجاز به انتخاب رشته در آزمون ارشد وزارت بهداشت بوده که بدون هیچ منعی می توانند در تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی ثبت نام نمایند. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی با مشاوران متخصص آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی تنها از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و به شکل اینترنتی صورت می گیرد. با ورود به این سایت و کلیک بر روی بخش کارشناسی ارشد می توانید پس از خرید کارت اعتباری و درج اطلاعات فردی، انتخاب رشته خود را در تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی انجام دهید. باید یادآوری کنیم که در تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی امکان انتخاب 20 کد رشته برایتان وجود دارد.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی پرداختیم. برای کسب آگاهی بیشتر پیشنهاد می کنیم که سری هم به مقاله انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد سراسری بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. در ضمن شما می توانید تکمیل ظرفیت ارشد بینایی سنجی خود را نیز به مشاوران حرفه ای آیدانیتو بسپارید.


 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *