آیدانیتو > تمدید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت
کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

تمدید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت





 
تمدید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هر ساله در دوره ارشد به وسیله اجرا و برگزاری آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها اقدام به جذب و پذیرش دانشجو می کند. به علت افزایش روز افزون افراد علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی در سال 98 نیز شاهد برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به وسیله مرکز سنجش آموزش پزشکی در کشور هستیم. به همین جهت کلیه متقاضیان برای شرکت در آزمون یاد شده باید بعد از دانلود دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت و همین طور اطلاع از شرایط ثبت نام در این دوره اقدامات لازم را برای کامل کردن فرم اینترنتی ثبت نام انجام دهند. مرکز سنجش آموزش پزشکی جهت ثبت نام در این آزمون بازه زمانی دو هفته ای را تعیین کرده است و این موضوع را به وسیله سایت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به عرض داوطلبان و متقاضیان می رساند. اگر چه این بازه زمانی زمان کافی را برای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در اختیار داوطلبان قرار می دهد ولی امکان دارد که شماری از داوطلبان بنا به دلایلی چند در زمان قانونی ثبت نام نتوانند اطلاعات خود را در سایت درج و اقدام به ثبت نام نمایند. در سال گذشته یعنی سال 97 باز های زمانی مختلفی برای داوطلبان جامانده از ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در نظر گرفته شد که امکان و فرصت ثبت نام مجدد را برای این گروه از داوطلبان و متقاضیان فراهم کرد. امسال یعنی سال 98 نیز شاهد تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت بودیم. از این رو موضوع مقاله حاضر را به بحث راجع به تمدید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را درباره تمدید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت به دست آورید.

تمدید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

در سال گذشته شاهد ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت از 30 بهمن ماه تا 10 اسفند ماه بودیم. علی رغم تمدید این زمان تعیین شده هم چنان با درخواست های مکرر متقاضیان و داوطلبان جامانده از ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت روبرو بودیم. به همین جهت مرکز سنجش آموزش پزشکی دو بازه زمانی مختلف را برای ثبت نام مجدد در ارشد وزارت بهداشت مشخص کرد. این دو مهلت تعیین شده در فروردین و خرداد سال 98 است. بر طبق جدیدترین اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی مهلت ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت در سال 98 برای متقاضیان جامانده در اواخر فروردین ماه است. برای اطلاع از زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در فروردین ماه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در خرداد ماه همچنان باید منتظر اعلام این موضوع بود.

ویرایش ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

از جمله قابلیت هایی که در صورت تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در اختیار متقاضیان و داوطلبان گذاشته می شود امکان ویرایش اطلاعات افرادی است که پیش از این اقدام به ثبت نام کرده اند. این قبیل از متقاضیان در صورت وجود اشتباه و یا مغایرت در فرم مخصوص ثبت نام خود می توانند در زمان تعیین شده اقدام به ویرایش ثبت نام ارشد وزارت بهداشت نمایند.

مشاوره کنکور ارشد وزارت بهداشت

قبولی در کنکور ارشد وزارت بهداشت آرزوی بسیاری از افراد و داوطلبان است. اما قبولی در این آزمون مستلزم برنامه ریزی و گرفتن مشاوره های لازم برای قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت است. مشاوران آیدانیتو می توانند در این زمینه بهترین راهنمایی ها را به شما دوستان عزیز ارائه دهند و قبولی شما را در ارشد وزارت بهداشت ضمانت کنند. پس با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و از آن ها کمک بخواهید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی تمدید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بزنید.
اگر سؤالی درباره تمدید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *