آیدانیتو > بیمه در انگلستان
مهاجرت به انگلیس

بیمه در انگلستان





 

بیمه در انگلستان

تأمین سلامت مردم و جامعه و برآوردن نیازهای بهداشتی افراد می تواند امری دشوار باشد. کشور انگلستان نیز از این موضوع مستثنی نیست. این امر برای افراد مایل به تحصیل و دانشجویان مقیم  این کشور نیز اهمیتی اساسی دارد. به عبارت دیگر، این افراد نیز در جهت تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی خود از طرف دولت انگلستان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند. اگر شما هم همانند سایر دانشجویان مایل به تحصیل در انگلستان تاکنون به بیمه و بیمه شدن در این کشور نیفتاده بودید، کسب اطلاعاتی مختصر در این مورد می تواند توجه شما را به اهمیت این موضوع جلب کند. در این مقاله، به بحت در مورد بیمه در انگلستان برای شما عزیزان می پردازیم. به بیان دیگر نکات ضروری جهت درک بهتر بیمه در انگلستان جهت رفع نگرانی شما و کسب تجربه در زمینه بیمه در انگلستان ضرورت پیدا می کند.

بیمه های در دسترس در انگلستان

سازمان خدمات ملی کشور انگلستان یا National Health System ( این سازمان به نام NHS مشهور است). به عنوان بزرگترین تأمین کننده خدمات بهداشتی- درمانی در این کشور شناخته می شود. سازمان NHS مسئولیت تحت پوشش قرار دادن افراد را در انگلستان بر عهده دارد.

چه کسانی تحت پوشش بیمه NHS قرار می گیرند؟

هر یک از شما دوستان به عنوان دانشجویان بین المللی می توانید تحت پوشش بیمه سازمان NHS قرار گرفته و از مزایای آن بهره مند شوید. در مجموع افراد در صورت داشتن ویزای تحصیلی TIRE4 و یا گذشتن شش ماه و یا بیشتر از طول مدت تحصیل در انگلستان می توانند تحت پوشش بیمه NHS قرار بگیرند.

در غیر این صورت، باید به دنبال بیمه شخصی باشند. از ماه آپریل سال 2015 همه دانشجویان غیر اروپایی که بیشتر از شش ماه از تاریخ تحصیل آن ها در دانشگاه ها می گذرد مجبور به پرداخت مبلغی اضافه برابر 150 پوند در هر سال هستند. پرداخت این مبلغ از زمان دادن در خواست جهت صدور ویزا صورت می گیرد. در صورت تمایل به اطلاع از مبلغ پرداختی جهت بیمه در سال 2018 میلادی می توانید با مشاوران خبره و متبحر آیدانیتو تماس بگیرید.

موارد تحت پوشش بیمه در انگلستان

در صورتی که صلاحیت استفاده از مزایای بیمه در انگلستان را دارید، باید بگوییم که خدمات دریافتی شما از بیمه همانند سایر شهروندان مقیم انگلیس است. با در دست داشتن بیمه NHS درمان بیماری های روحی روانی، تشخیص و درمان بیماری های مسری کاملاً رایگان بوده و شما ملزم به پرداخت هیچ هزینه ای نیستید. اگر چه ممکن است مجبور به پرداخت هزینه ای جهت واکسیناسیون، دندانپزشکی و چشم پزشکی باشید.

نحوه ثبت نام بیمه در انگلستان

شما دوستان می توانید از طریق مراجعه به یک دکتر جراح و یا مرکز سلامتی جهت ثبت نام در NHS اقدام فرمایید. در این زمان شما باید نامه ای را از طرف دانشگاه خود همراه داشته باشید. به همراه داشتن این نامه نشان می دهد که شما به عنوان یک دانشجو تقاضای بیمه شدن در NHS را دارید. در صورت قبول درخواست شما توسط دکتر، کارت بیمه از طریق پست برایتان ارسال می شود.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با بیمه در انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله اقامت دائم انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه بیمه در انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *