معافیت پزشکی, معافیت ها

بیماری های فک و دهان و دندان در معافیت






بیماری های فک و دهان و دندان در معافیت

در این مقاله به بیماری های فک و دهان و دندان در معافیت می پردازیم، اگر قصد گرفتن معافیت پزشکی دارید پیشنهاد می کنیم با انواع بیماری های فک و دهان و دندان در معافیت آشنا شوید، در این مقاله انواع بیماری های فک و دهان و دندان و نوع معافیت هر یک از بیماری ها پرداخته ایم. بنابراین توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات لازم همراه ما باشید. بسیاری از مشمولین با نداشتن آگاهی خدمت های ویژه ای از خود دریغ می کنند. معافیت پزشکی نیز از فرصت هایی است که بسیاری از مشمولین به دنبال آن هستند اما قشر کمی از آن ها موفق به دریافت معافیت دائم می شوند.

انواع معافیت های فک و دهان و دندان در معافیت

در این مبحث انواع معافیت های فک و دهان و دندان را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. هشت بند برای این بیماری در قوانین معافیت پزشکی نظام وظیفه ذکر شده است که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد.

  • ناهنجاری های استخوانی فک و صورت که موجب اختلال شدید در عمل جویدن یا تکلم و همراه با سوء تغذیه.
  • آنکلوز مفصل تامپوروماندیبولر یک طرفه
  • تومورهای خوش خیم در صورتی که از لحاظ حجم و موقعیت ایجاد شده در جویدن و تکلم اختلال شدید ایجاد کند.
  • کام شکاف دار یا لب شکری عمل نشده و یا عمل شده با عارضه تنفسی.
  • استئومیلیت های استخوان های فک
  • ناهنجاری های زبان مانند آنکیلوگلوسی، آکروفی و هیپرتروفی زبان، شکاف برداشتن و یا دو قطعه شدن زبان که موجب اختلال شدید در جویدن و تکلم و یا بلع شود.
  • کلیه تومورهای بدخیم فک و صورت.
  • ناهنجاری های اسکلتی و استخوانی و عضلانی فک و صورت مثل اسپاسم همی فایشان و میکرو زومی.

در ادامه شما را از نوع معافیت این بیماری ها مطلعه خواهیم کرد.

نوع معافیت بیماری های فک و دهان و دندان در معافیت

از مسائلی که راجع به هر نوع بیماری در معافیت پزشکی باید بدانید شدت بیماری و نوع معافیت است. مشمولانی که در بیماری گفته شده برخوردار باشند با توجه به شدت و گاهی مدرک تحصیلی نوع های مختلف معافیت را دریافت می کنند. در نظام وظیفه معافیت دائم به مشمولانی داده می شود که در صورت اعزام به سربازی برای مشمول و سایرین مشکلات و خطراتی به همراه خواهد داشت. معافیت موقت به مشمولانی داده می شود که با چند ماه معافیت ( یک ماه تا….) بیماری مشمول درمان می شود و معافیت تا زمان درمان ادامه خواهد داشت. معافیت از رزم به افرادی داده می شود که با انجام خدمات رزمی مشکل جسمی آن ها بیشتر شود و…..

انواع بیماری های فک و دهان و دندان در معافیت در ابتدای مقاله ذکر شده هفت بند اول بیماری شامل معافیت دائم می شود  مشمولانی که از هریک از موارد گفته شده برخوردار باشند میتوانند از فرصت ایجاد شده برای معافیت استفاده کنند.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله بیماری های فک و دهان و دندان در معافیت مقاله ی مدارک معافیت پزشکی را مطالعه کنید.
اگر سوالی پیرامون معافیت پزشکی و بیماری های ذکر شده دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *