کنکور

بودجه فیزیک کنکور

بودجه بندی فیزیک کنکور

بودجه فیزیک کنکور

موضوع مقاله ما در رابطه با بودجه بندی فیزیک در کنکور است. اما جهت آشنایی شما دوستان داوطلب شرکت کننده در کنکور سراسری دانشگاه ها لازم است مختصری در رابطه با بودجه بندی توضیحاتی را خدمتتان ارائه دهیم و این موضوع را روشن کنیم که بودجه بندی چیست و چگونه می تواند باشد؟ باید بدانید که در میان مباحث و فصول مختلف کتب کنکور در رشته های مختلف تحصیلی از جمله ریاضی، انسانی و تجربی بخش ها و مباحثی از بقیه فصول و مطالب ذکر شده در کتاب اهمیت بیشتری دارند و نکات کلیدی را در خود جای داده اند. البته میزان این اهمیت به وسیله طراحان سؤالات کنکور در طی سال های مختلف برگزاری آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها مشخص می شود. حال باید عرض کنیم که اهمیت این مباحث و فصول به این معناست که از این مطالب در کنکور سراسری در مقایسه با سایر فصول و مباحث کتاب سؤال های بیشتری آورده می شود. و حتماً باید توسط داوطلبان به صورت دقیق و کامل مورد مطالعه قرار بگیرند.
در مقابل این سؤالات کلیدی و مهم مباحث بسیار گسترده ای هم دیده می شوند که سهمیه تست های آن در برابر مطالب کلیدی کمتر است. و نیازی به مطالعه و مرور زیاد ندارند. با این اوصاف اطلاع از بودجه بندی مباحث کتب مختلف از جمله بودجه فیزیک کنکور در هر بخش و مبحثی از این کتاب برای هر داوطلبی ضروری به نظر می رسد تا بدین وسیله وی بتواند با مطالعه مباحث مهم و کلیدی رتبه خوب و مورد قبولی را در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها به دست آورد. به دلیل اهمیت بحث بودجه بندی فیزیک کنکور موضوع مقاله حاضر را به بحث در رابطه با بودجه فیزیک کنکور را اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با بودجه فیزیک کنکور به دست آورید.

بودجه فیزیک کنکور

بودجه بندی فیزیک کنکور برای رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک متفاوت است. نکته بسیار مهم و قابل ذکر این که بودجه فیزیک کنکور برای سال 99 هنوز مشخص نشده است. این موضوع از تغییر نظام کنکور یعنی برگزاری کنکور سراسری برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید نشأت می گیرد. در نتیجه ما در اینجا بودجه بندی فیزیک کنکور را در رشته ریاضی از سال تحصیلی 91 تا 96 خدمتتان شما عزیزان ذکر می کنیم. بودجه بندی فیزیک کنکور اعلام شده تنها شماری از مباحث درس فیزیک پایه و پیش دانشگاهی را در طی این سال ها شامل می شود.

بودجه بندی مباحث فیزیک پیش دانشگاهی ( ریاضی)

کنکور سراسری 96

کنکور سراسری 95

کنکور سراسری 94

کنکور سراسری 93

کنکور سراسری 92

کنکور سراسری 91

فیزیک پیش دانشگاهی

2

3

2

2

2

2

صوت

2

2

3

2

2

2

فیزیک اتمی

1

2

1

1

1

1

فیزیک هسته ای

1

1

1

1

1

فیزیک حالت جامد

2

3

3

2

2

2

موج های مکانیکی

3

2

2

3

3

3

نوسان

 

بودجه بندی مباحث فیزیک پایه ( ریاضی)

کنکور سراسری 96

کنکور سراسری 95

کنکور سراسری 94

کنکور سراسری 93

کنکور سراسری 92

کنکور سراسری 91

فیزیک پایه

4

3

3

3

2

2

الکتریسیته ساکن

1

3

2

3

3

3

ویژگی های ماده

4

4

4

4

4

4

نور هندسی

3

3

4

4

4

4

جریان الکتریکی

1

1

1

1

فیزیک و اندازه گیری

1

1

1

1

1

کار و انرژی

3

3

3

3

3

3

ترمودینامیک

جهت کسب اطلاع از بودجه بندی فیزیک کنکور ( پایه و پیش دانشگاهی) در رشته تجربی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی بودجه فیزیک کنکور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره تلفنی بزنید.
اگر سوالی در زمینه بودجه فیزیک کنکور ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *