انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور پیام نور

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری 98





انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری 98

در این مقاله با موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری 98 در خدمت شما علاقه مندان رشته حسابداری هستیم. رشته حسابداری از جمله رشته هایی است که به خاطر بازار کار مناسب علاقه مندان بسیاری پیدا می کند. از طرفی دیگر رشته حسابداری جزو رشته های شناور است و تمام گروه ها می توانند آن را انتخاب کنند.

خیلی از افرادی که علاقه مند هستند در رشته حسابدرای تحصیل کنند، امکان شرکت در کنکور را ندراند. این افراد مایل به تحصیل در دوره های بدون کنکور هستند. یکی از این دوره ها، پیام نور است. برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری 98 این مقاله را مطالعه کنید.

زمان انتخاب رشته پیام نور حسابداری

زمان انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور حسابداری 98، همزمان با انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری 98 به صورت همزمان از طریق سایت سنجش صورت می گیرد. این انتخاب رشته برای پذیرش در نیمسال اول است و پذیرفته شدگان از مهرماه در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل می شوند.

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور حسابداری

امکان دریافت دفترچه همزمان با زمان ثبت نام امکان پذیر است. شما می توانید دفترچه انتخاب رشته صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی 98 را از سایت سنجش در حال حاضر دانلود کنید. نام دانشگاه های  پیام نور پذیرنده دانشجو در رشته حسابداری بدون کنکور در این دفترچه آمده است. رشته حسابداری یک رشته شناور است و تمام داوطلبین با توجه به گروه آزمایشی خود می توانند دفترچه انتخاب رشته مربوط به گروه خود را دریافت و رشته حسابداری را انتخاب کنند.

نحوه انتخاب رشته حسابداری پیام نور بدون کنکور

انتخاب رشته همزمان با ثبت نام انجام می شود. انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری 98، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش امکان پذیر است. شما ابتدا باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی را مطالعه کنید. بعد از انتخاب کد رشته محل های خود، با ورود به صفحه خود اطلاعات درخواست شده را وارد کنید. در این مرحله هم داوطلبینی که در کنکور سراسری 98 شرکت کرده اند و هم داوطلبینی که در کنکور 98 شرکت نکرده اند، می توانند اقدام به ثبت نام کنند. داوطلبین باید مبلغی را جهت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری 98 پرداخت کنند. پرداخت نیز به صورت اینترنتی می باشد.

شرایط انتخاب رشته حسابداری پیام نور

از آنجایی که پذیرش در رشته حسابداری پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی است، در هنگام ورود اطلاعات دقت کافی را داشته باشید و اطلاعات را به درستی وارد کنید. انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری 98 دارای شرایطی است که در ادامه به آن می پردازیم.
  • داوطلبین باید مدرک پیش دانشگاهی خود را اخذ کرده باشند یا تا تاریخ 98/6/31 آن را کسب کنند.
  • داوطلبین حتماً باید مدرک پیش دانشگاهی داشته باشند و دارندگی دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند، امکان انتخاب رشته در این مرحله را ندارند.
  • داوطلبین مرد باید اجازه تحصیل از نظر نظام وظیفه را داشته باشند. این به این معنا است که برای تحصیل نباید منعی از نظر نظام وظیفه داشته باشند.
  • دارا بودن توانایی جسمی مناسب با رشته انتخابی نیز اهمیت دارد.
شما امکان انتخاب 150 کد رشته محل را دارید. بنابراین انتخاب های خود را اولویت بندی کنید و در فرم انتخاب رشته از 1 تا 150 بر اساس اولویت هایتان کد رشته محل منتخب خود را پر کنید. برای انتخاب رشته و اولویت بندی به دوره ها، سطح علمی دانشگاه، محل تحصیل و ساخت آن از محل سکونت، شهریه، امکانات رفاهی، رتبه پذیرنده هر دانشگاه و … توجه کنید. شما میتوانید مقاله ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی حسابداری 98 را نیز مطالعه نمایید. از آنجایی که روند انتخاب رشته یک روند اصولی و دارای اهمیت است، بهتر است از افراد با تجربه در این زمینه راهنمایی و مشاوره بگیرید. مشاوران آیدانیتو آماده اند تا شما را در زمینه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری 98 راهنمایی کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *