انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک





انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک

از جمله قدیمی ترین رشته های گروه مهندسی، رشته مهندسی مکانیک بوده که به مطالعه و بررسی نحوه طراحی و ساخت ماشین ها و دستگاه های پیشرفته می پردازد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که در دوران انقلاب صنعتی این رشته تحصیلی به دانشگاه های دنیا وارد شد. در این مقاله به بحث در مورد انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک برای شما دوستان عزیز می پردازیم.

شرایط انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک

لازم به ذکر است که جهت انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک ، باید واجد چند شرط باشید. از جمله مهم ترین این شروط می توان به برخورداری از گواهی نامه پیش دانشگاهی و دیپلم اشاره کرد که در صورت همراه نداشتن آن ها در زمان ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک ، از شما ثبت نامی به عمل نمی آید. اما اگر اطمینان دارید که تا پایان شهریور 97 این مدارک ذکر شده را دریافت می کنید، مشکلی برای ثبت نام شما وجود ندارد. توجه به قوانین و مقررات معافیت و مشمولیت دوران نظام وظیفه که در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک ذکر شده تا پیش از ثبت نام در این دوره ضروری به نظر می رسد.

زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مهندسی مکانیک

باید خاطر نشان کنیم که زمان ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک در حدود یک ماه قبل (از 24 مردادماه) به سر رسید. اما جهت ثبت نام داوطلبان جامانده، فرصتی دیگر نیز به نام تکمیل ظرفیت در نظر گرفته می شود. زمان ثبت نام در این دوره، آذرماه بوده که کلیه افراد می توانند در آن ثبت نام نمایند.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور مکانیک پیام نور

کلیه شما دوستان عزیزی که رتبه لازم برای انتخاب رشته مکانیک دانشگاه پیام نور را کسب کرده اید، امکان ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک در اختیارتان گذاشته می شود. لازم به ذکر است که هر یک از داوطلبان می توانند 150 کد رشته محل را انتخاب و پس از قبولی در کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک به ادامه تحصیل بپردازند. اگر شما دوست عزیز در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها در سال 97 شرکت نکرده اید، شانس شرکت در انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک بسیار ضروری به نظر می رسد.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور مکانیک دانشگاه پیام نور

باید بگوییم که در ماه آذر 97 زمانی برای ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک در نظر گرفته می شود که در صورت تمایل می توانید نسبت به ثبت نام در آن اقدام نمایید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله ثبت نام کارشناسی بدون کنکور مکانیک بزنید.

اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *