انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی حسابداری 98

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری 98 خواهیم پرداخت. یکی از روش های ورود به دانشگاه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور است که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش انجام می شود. دانشگاه ها و مؤسسات غیر انتفاعی نیز بدون کنکور دانشجو می پذیرند. با مطالعه مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری 98، از زمان، نحوه، شرایط انتخاب رشته مطلع خواهید شد.

زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری

انتخاب رشته کارشناسی بدون نکور غیر انتفاعی حسابداری 98 از اسفند ماه 97 آغاز شده است و تا شهریور امسال ادامه خواهد داشت و داوطلبان پذیرفته شده از مهرماه وارد دانشگاه خواهند شد. تکمیل ظرفیت بدون کنکور نیز در نیمسال دوم انجام می شود که داوطلبان از بهمن ماه در کلاس های خود حضور پیدا می کنند.

شرایط انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری

داوطلبانی که قصد دارند در انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری 98 شرکت کنند باید از دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و با گواهینامه دوره پیش دانشگاهی (اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 98/06/31) و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برخوردار باشند. لازم به ذکر است داوطلبان مرد که از شامل غیبت در سربازی می شوند، مجاز به ادامه تحصیل در هیچ دوره ای نیستند و در صورت انتخاب رشته ثبت نام در دانشگاه انجام نخواهد شد. داوطلبان باید از مدارکی مانند کارت پایان خدمت هوشمند، کارت معافیت دائم (کفالت، پزشکی، ایثارگران، موارد خاص)، برگ معافیت هولوگرام دار بدون غیبت برخوردار باشند.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری

داوطلبان برای انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور حسابداری سراسری در مجموع 150 انتخاب خواهند داشت که دانشگاه و مؤسسات غیر انتفاعی هم در این انتخاب ها جای خواهند گرفت. اولویت بندی در انتخاب رشته بسیار اهمیت دارد. داوطلبان عزیز باید کد رشته / محل هایی که اولویت بالاتری دارند را در گزینه های اولیه درج کنند. داوطلبان عزیز برای مشاهده رشته و دانشگاه ها باید دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور را از سایت سازمان سنجش دانلود و رشته های مورد نظر را انتخاب کنند و بعد از خرید کارت اعتباری اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنند. می توانید برای انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی حسابداری با مشاوره آیدانیتو تماس بگیرید. در دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور، اطلاعات جامع در اختیار داوطلبان قرار داده شده است. داوطلبان عزیز قبل از انتخاب رشته باید شرایط عمومی و اختصاصی و مقررات نظام وظیفه، سهمیه ها و تسهیلات، مدارک لازم و مراحل ثبت نام اینترنتی و توضیحات مهم را به طور کامل مطالعه کنند. در ضمن نحوه درج اطلاعات و تکمیل تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی به طور کامل در هر بند توضیح داده شده است.
پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری 98 سری هم به مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری 98 بزنید.
در صورتی که بعد از مطالعه دفترچه سؤالی راجع به انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری 98 داشتید آن را با مشاوران آیدانیتو مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *