آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی
شرایط و زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون آزاد

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی






انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی

انتخاب رشته در پذیرش کنکور اهمیت زیادی دارد. اگر شیوه انتخاب رشته درست را بدانیم، می توانیم انتخاب خوب و نتیجه بخشی داشته باشیم.  در این مطلب به بررسی موضوع انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد  مترجمی زبان انگلیسی می پردازیم تا داوطلبانی که می خواهند در رشته مترجمی زبان انگلیسی تحصیل کنند، اطلاعات کافی در زمینه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی داشته باشند.

کارشناسی ناپیوسته مترجمی زبان انگلیسی آزاد بدون کنکور

اصولا مبنای پذیرش بدون کنکور در تمامی دوره ها و مقاطع، سوابق تحصیلی است. برای پذیرش در مقطع کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته)، معدل مقطع کاردانی معیار قرار می گیرد.

شرایط انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی

متقاضیانی که می خواهند انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی را انجام دهند، باید شرایط پذیرش بدون کنکور کاردانی به کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی را داشته باشند. یکی از شروط پذیرش کاردانی به کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی آزاد بدون کنکور، داشتن مدرک کاردانی است. شرط دوم داشتن مجوز برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی آزاد بدون کنکور این است که داوطلبان مشغول به تحصیل بایستی تا آخر شهریور 97 فارغ التحصیل شوند.

زمان انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد

زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی از هفته آخر مرداد 97 شروع شده و تا بیست شهریور 97 ادامه خواهد داشت. ثبت نام مرحله دوم پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برای ورودی بهمن، آذر ماه انجام می شود.

 

شیوه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته مترجمی زبان انگلیسی آزاد

متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی ، می بایست به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و کارت اعتباری خریداری کنند و فرم تقاضای ثبت نام را پر کنند و در نهایت انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی را به دقت انجام دهند.

نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی بدون کنکور آزاد

داوطلبانی که می خواهند انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی را انجام دهند، بایستی به چند نکته توجه کنند. اول اینکه داوطلبان محدودیتی در تغییر رشته در مقطع کاردانی به کارشناسی ندارند، ولی اگر رشته کاردانی داوطلب با نوع گروه آزمایشی که برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی انتخاب کرده متفاوت باشد، ضریب تأثیر معدل به جای 100% ، 70 درصد در نظر گرفته می شود.  در انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی ، هر داوطلب می تواند از یک گروه آزمایشی حداکثر 20 کدرشته را انتخاب و در فرم انتخاب رشته وارد کند.  رشته های انتخابی باید براساس اولویت بندی علاقه  در فرم انتخاب رشته ثبت شوند.  

دقت کنید که در دانشگاه آزاد پس از پایان تمام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته  و دریافت رسید ثبت نام، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی و فرم انتخاب رشته وجود ندارد و اگر داوطلب بخواهد تغییراتی اعمال کند، باید مجدداً کارت اعتباری خریداری کرده و انتخاب رشته کند.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی پرداخته ایم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی بزنید.

اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی دارید، با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *