انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کشاورزی





انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کشاورزی

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته کشاورزی در مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد را دارند، بایستی از شیوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کشاورزی آگاه شوند، به همین منظور در مقاله حاضر به بررسی موضوع انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کشاورزی می پردازیم.

شرایط انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کشاورزی

نحوه پذیرش بدون کنکور کاردانی به کارشناسی کشاورزی دانشگاه آزاد، با رشته های دیگر هیچ فرقی ندارد.  ملاک پذیرش بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد، سوابق تحصیلی است و سوابق تحصیلی مورد بحث معدل دوره کاردانی است. اگر مدرک کاردانی و گروه آزمایشی انتخابی از یک نوع باشند، ضریب تأثیر معدل 100% و در غیر این صورت 70% است.

داوطلبانی که می خواهند انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کشاورزی را انجام دهند،  باید مدرک کاردانی داشته باشند و اگر در حال تحصیل هستند تا آخر شهریور 97 فارغ التحصیل شوند.  

نحوه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته کشاورزی آزاد

برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کشاورزی ، متقاضیان باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند، در این سایت کارت اعتباری خریداری کنند و فرم تقاضای ثبت نام  و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کشاورزی را تکمیل کنند. پس از تکمیل تمام مراحل داوطلب رسید ثبت نام دریافت می کند. توصیه اکید می کنیم که داوطلبان رسید ثبت نام را به دقت نگهداری کنند.

نکات انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کشاورزی

در واقع هیچ محدودیتی در انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد وجود ندارد و داوطلب می تواند با خرید کارت اعتباری از چندین گروه آزمایشی انتخاب رشته کند ولی برای هر بار انتخاب حتما باید یک کارت اعتباری جداگانه خریداری شود.

هر داوطلب مجاز است تا 20 کد رشته را انتخاب کند ولی در وارد کردن کد رشته های انتخابی در فرم انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد ، باید به اولویت بندی توجه کرد. منظور از اولویت بندی در انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کشاورزی  این است که اول کد رشته هایی را که قبولی در آنها برای داوطلب اهمیت بیشتری دارد ، بایستی در فرم انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد وارد نمود.

به این نکته توجه کنید که در دانشگاه آزاد پس  از پایان مراحل ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ، امکان هیچ گونه ویرایشی وجود ندارد و اگر داوطلب بخواهد تغییراتی را اعمال کند، می بایست مجدداً کارت اعتباری خریداری نماید.

 

زمان انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد کشاورزی

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کشاورزی برای ورودی مهر کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد از هفته آخر مرداد آغاز شده و تا بیستم شهریور ماه ادامه خواهد داشت. زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد اواخر آذر یا اوایل دی ماه است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کشاورزی پرداختیم ، پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر سری هم به مقاله بدون کنکور دانشگاه آزاد بزنید.

اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کشاورزی دارید، با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *