آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98
انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98





انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98

در این مقاله به جزئیات انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 پرداخته ایم، پیشنهاد می کنیم داوطلبانی که قصد انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 را دارند، با این مقاله همراه باشند تا از جزئیات، زمان و نحوه انتخاب رشته مطلع شوند، همراه ما باشید.

زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98

دانشگاه های علمی کاربردی در سال دو نوبت دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی را پذیرش می کنند، اولین نوبت در نیمسال اول ورودی مهر و دومین نوبت، در نیمسال دوم ورودی بهمن هستند. زمان ثبت نام و انتخاب رشته نیمسال او که به طور که همزمان انجام می شود، در نیمه دوم مردادماه آغاز می شود. زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور نیمسال دوم هم در آذر یا دی ماه انجام خواهد شد.

شرایط انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98

داوطلبانی که قصد دارند در مقطع کاردانی برق بدون کنکور علمی کاربردی انتخاب رشته کنند، باید از شرایط اولیه پذیرش برخوردار باشند، شرایط به طور کامل در دفترچه شرح داده شده است. بنابراین پیشنهاد می کنیم دفترچه انتخاب رشته کاردانی را ابتدا مطالعه کنید، در ادامه با عنوان کردن شرایط مهم و ضروری انتخاب رشته کاردانی همراه شما هستیم.
  • برخورداری از دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کاردانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه
  • برخوداری از سلامت جسمی و توانایی مرتبط با رشته انتخابی
  • توجه داشته باشید که تغییر رشته، مرخصی، انتقال و میهمان شدن در نیم سال اول تحصیلی مجاز نیست.
  • مشمولان سربازی دارای غیبت مجاز به ادامه تحصیل نیستند.

نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98

داوطلبان عزیز برای انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98، ابتدا باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و بعد گزینه جامع علمی کاربردی مراجعه کنید. در این مرحله ابتدا با دانلود دفترچه و مطالعه کامل آن از شرایط ثبت نام و رشته های ارائه شده مطلع خواهید شد. بعد از دریافت دفترچه، هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی در همین سایت پرداخت کنید. داوطلبان مجاز به وارد کردن 30 کد رشته/ محل هستند. داوطلبان آزاد می توانند در یک گروه انتخاب رشته کنند و در صورتی که رشته برق در اولویت داوطلب است، کد رشته/ محل را در گزینه های اولیه درج کند. در ادامه سایر رشته های مورد علاقه (البته در یک گروه) درج می شود. شرایط برای داوطلبان شاغل کمی متفاوت تر است، داوطلبان شاغل هم 30 کد رشته را می توانند وارد کنند اما رشته های انتخابی آن باید در یک زیرگروه انجام شود و رشته هایی که در زمینه شغلی وی قرار می گیرد، انتخاب خواهد شد. داوطلبان آزاد و داوطلبان شاغل در صورتی که غیر از این عمل کنند، کلیه انتخاب های آن ها حذف خواهد شد. در ادامه فرم پیش نویس مربوط به انتخاب رشته ارائه شده است، همانطور که مشاهده میکنید تنها میتوانید یک گروه آزمایشی را انتخاب کنید.
انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 97

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98

بعد از مطالعه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد برق 98 را مطالعه کنید. پیشنهاد می کنیم برای  انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 با مشاوران آگاه آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *