آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد برق 98
بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام کاردانی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد برق 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد برق 98

در این مقاله به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد برق 98 پرداخته ایم. داوطلبانی که قصد شرکت در رشته برق را دارند، می توانند بدون آزمون در مقطع کاردانی به تحصیل بپردازند. اما تحصیل در این دوره دارای شرایطی است که در مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد برق 98 مبحث شرایط ثبت نام را مشاهده خواهید کرد، اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد برق 98 قبل از ثبت نام و انتخاب رشته که به طور همزمان صورت می گیرد حائز اهمیت است.

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد برق

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد برق که در دفترچه منتشر شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی در وب سایت این دانشگاه به نشانی azmoon.org قرار می گیرد. در سه دسته عمومی – اختصاصی – نظام وظیفه ارائه شده است که داوطلبان باید با دقت آن را مطالعه کنند و در صورت برخورداری از آن شرایط، ثبت نام خود را تکمیل نمایند. در ادامه می توانید شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد برق را مشاهده کنید.

شرایط عمومی ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد برق

اعتقاد و التزام به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران، داشتن وابستگی تشکیلاتی به گروهک های محارب، پرداخت کمک مالی به گروهک های محارب یا هواداری تشکیلاتی از آن گروهکها و یا داشتن عضویت درآن، تبلیغات ماتریالیسم.
  • نداشتن فساد اخلاقی (از جمله اعتیاد به مواد مخدر)
  • برخورداری از توانایی جسمی متناسب برای تحصیل در رشته های انتخابی
  • رعایت تمامی قوانین دانشگاه آزاد

شرایط اختصاصی ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد برق

داشتن دیپلم در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش یا دیپلم سه ساله متوسطه نظری یا دیپلم کامل چهار ساله نظام قدیم متوسطه برای کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد و داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید و یا اشتغال به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه برای کاردانی ناپیوسته. توجه داشته باشید که دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی باشند، مجاز به ثبت نام در دوره کاردانی ناپیوسته نیستند.

شرایط نظام وظیفه کاردانی بدون کنکور آزاد برق

داوطلبان مرد توجه کنند که درصورت داشتن غیبت در سربازی مجاز به تحصیل نمی باشند در واقع داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در کاردانی بدون کنکور آزاد برق 98 را دارند باید یکی از مدارک و شرایط زیر را دارا باشند، به ادامه مطلب توجه کنید:
  • داشتن کارت پایان خدمت
  • داشتن کارت معافیت دائم (کفالت، پزشکی، ایثارگران و موارد خاص)
  • داشتن برگ معافیت بدون غیبت (پزشکی و …)
پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد برق 98 مقاله لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی برق 98 را مطالعه کنید. می توانید برای اطلاع از چگونگی ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی آزاد 98 و آگاهی از شرایط ادامه تحصیل برای غایبان خدمت سربازی با مشاوران خبره آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *