آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری
انتخاب رشته کاردانی بدون آزمون سراسری

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری






انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری

تحصیل علم و رسیدن به بالاترین مدارج علمی همیشه از اهداف مهم و اساسی برای نوع بشر به شمار می رفته است. از طرف دیگر، به دلیل تأثیر مدارک تحصیلی در رسیدن به شغلی بهتر چه از نظر سطح در آمد و چه از جهت وجه اجتماعی معمولاً با تحصیل در مقاطع تحصیلی در مراکز مختلف دانشگاهی امکانپذیر است. به عنوان نمونه افراد با داشتن مدرک دیپلم در انواع رشته های مختلف مدرسه ای به دنبال کسب تحصیلات دانشگاهی در دوره کاردانی یا فوق دیپلم و اخذ این مدرک معتبر از یکی از دانشگاه های ارائه دهنده هستند.

خوشبختانه در حال حاضر با راه اندازی و اجرای طرح، گزینش و جذب دانشجویان بدون نیاز به شرکت فرد در کنکور سراسری مراکز آموزش عالی امکان راه یابی بسیار آسان و بی دغدغه متقاضیان و داوطلبان عزیز به رشته و دانشگاه مورد نظر به مراتب فراهم شده است. در نتیجه، شمار زیادی از افراد می توانند بدون احتیاج به صرف زمان زیاد جهت مطالعه دروس انواع گروه های آزمایشی صندلی مورد نظر خود را در دانشگاه ها اشغال نمایند و مشغول کسب علم شوند. شاید شما دوست عزیز در ردیف اشخاصی باشید که تصمیم ادامه تحصیل در دوره کاردانی را در سر می پرورانید اما متأسفانه زمان زیادی را نمی توانید در طول روز صرف مطالعه منابع مربوطه و یا حتی تست زنی نمایید. در این مقاله، به بحث در مورد انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی ضروری و جالب را در رابطه با انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری به دست آورید.

نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری به صورت کاملاً اینترنتی و در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد. در این زمان، افرادی که در ردیف شرکت کنندگان آزمون سراسری نیستند باید مبلغی مشخص را نیز برای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری پرداخت نمایند. در صورتی که تمایل به انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری را در سایر گروه های آزمایشی دارید، امکان پرداخت هزینه علاقه مندی برای آن ها و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری نیز برای شما فراهم است. البته دقت کنید که شما داوطلب گرامی فقط مجاز به انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری در هر دو یا یک گروه زبان های خارجی و هنر و یا یک گروه هستید. امکان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور کاردانی به صورت هم زمان در دو گروه اصلی برای شما دوستان گرامی فراهم نیست. در زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری دست شما در انتخاب رشته ها تا 150 رشته باز است و مشکلی در این زمینه ندارید. در انتهای فرایند ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری گرفتن پرینت از تقاضانامه نهایی فراموش نشود.

زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری دقیقاً هم زمان با ثبت نام در دوره کاردانی به کارشناسی این دانشگاه صورت می گیرد. در سال 97، مسئولین سازمان سنجش آموزش کشور بازه زمانی بین 97/3/6 تا 97/3/12 را برای این امر در نظر گرفته بود. جهت اطلاع از زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری در سال آینده یعنی سال 98 همچنان باید منتظر بود.
در صورت داشتن تصمیم قطعی به شرکت در انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری در رشته های مختلف تحصیلی، امکان برقراری تماس شما با مشاوران آیدانیتو و گرفتن راهنمایی های لازم در این زمینه برای شما وجود دارد. 

شرایط انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری

کلیه افرادی که موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی و یا سال سوم دوران متوسط خود تا پایان شهریور ماه سال 98 شوند می توانند دست به انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری بزنند. از طرف دیگر، تمامی افراد غایب در آزمون و اشخاصی که هرگز در این آزمون شرکت نکرده اند همگی می توانند اقدام به انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش نمایند.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کاردانی بدون کنکور سراسری بزنید.
در صورتی که تصمیم جدی به شرکت در انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور سراسری در رشته های مختلف تحصیلی را گرفته اید، می توانید با تماس با مشاوران آیدانیتو از مشاوره های آنان در این زمینه نهایت استفاده را ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *