انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت





 

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت

رشته مدیریت در گروه رشته های پر طرفدار قرار دارد و هر مرکز صنعتی، اداری و تجاری به یک مدیریت درست برای پیشرفت نیاز دارد. انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت ، برای داوطلبینی که مدرک پیش دانشگاهی را اخذ کرده اند و می خواهند وارد دانشگاه شوند، بسیار مناسب است.

در این مقاله می خواهیم شما را با کاردانی رشته مدیریت و نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت آشنا کنیم.

کاردانی مدیریت دانشگاه آزاد

کاردانی دانشگاه آزاد به دو گروه کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته تقسیم می شود، اما انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت ، فقط در گروه کاردانی ناپیوسته تعریف می شود. بنابراین اگر مایل به تحصیل کاردانی مدیریت آزاد هستید، در گام اول لازم است مدرک پیش دانشگاهی خود را دریافت کنید.

مجموعه مدیریت شامل چندین رشته مدیریتی است. از جمله این رشته ها می توان به رشته های مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت گمرک، مدیریت دولتی، مدیریت کسب وکار، مدیریت مالی و… اشاره کرد.

برای ورود به مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد شما می توانید از میان کاردانی مدیریت صنعتی، بازرگانی و گمرکی به انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت بپردازید.

زمان انتخاب رشته کاردانی مدیریت آزاد

برای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت نیازی به شرکت در کنکور وجود ندارد، دانشگاه آزاد در دو نیمسال مهر و بهمن، امکان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت را فراهم می سازد. انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت برای نیمسال مهر از نیمه مرداد ماه آغاز شده و هنوز نیز ادامه دارد. ثبت نام و انتخاب رشته نیمسال دوم نیز در اواخر آذرماه آغاز می شود.

نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت

برای انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت، باید در زمان مقرر شده به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید و سپس وارد قسمت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته شوید و مراحل ثبت نام را طی کنید.

 در اولین قدم شما باید دفترچه راهنما ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد را به دقت مطالعه کنید و از شرایط، انتخاب ها و واحدهای ارائه دهنده کاردانی مدیریت مطلع شوید. سپس بایستی کارت اعتباری تهیه کنید (مبلغ کارت اعتباری 38000 تومان است و پرداخت آن به صورت اینترنتی و از طریق سامان دانشگاه آزاد انجام می شود). برای ثبت نام باید اطلاعات لازم را در سامانه وارد کنید. پس از اتمام روند ثبت نام وارد مرحله انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت می شوید. شما می توانید 20 کد رشته محل را انتخاب کنید.

در هنگام انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت به اولویت بندی خود دقت کنید. سعی کنید برای اولویت بندی انتخاب های خود، واحد ارایه دهنده و مسافت آن، رتبه علمی واحد، علایق شخصی و بازار کار گرایش مورد نظرتان را در نظر بگیرید. برای انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت بهتر است از راهنمایی مشاوران نیز بهره ببرید. شما می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و انتخاب رشته خود را به دست آن ها بسپارید.

دفترچه انتخاب رشته کاردانی آزاد

برای مطالعه و دریافت دفترچه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت، به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید و از طریق لینک، دفترچه راهنمای دوره کاردانی ناپیوسته را دریافت کنید.

نتایج انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت

بعد از اینکه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت خود را تایید کردید، دانشگاه بررسی های لازم را انجام می دهد و در اواخر شهریور نتیجه را اعلام می کند. نحوه پذیرش کاردانی ناپیوسته آزاد بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبین است.

میتوانید مقاله کاردانی بدون کنکور آزاد را نیز مطالعه کنید.

.شما میتوانید انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *