آیدانیتو > انتخاب رشته ارشد مدیریت اطلاعات 99
انتخاب رشته ارشد, انتخاب رشته مدیریت اطلاعات

انتخاب رشته ارشد مدیریت اطلاعات 99

انتخاب رشته ارشد مدیریت اطلاعات 99

در این مقاله با موضوع انتخاب رشته ارشد مدیریت اطلاعات 99 همراه داوطلبان ارشد هستیم. با توجه به ارزش و اهمیت انتخاب رشته لازم می دانیم از جزئیات انتخاب رشته و گرایش ارشد مطلع شوید. در این مقاله با جزئیات انتخاب رشته ارشد مدیریت اطلاعات 99 آشنا خواهید شد. برای انتخاب رشته توجه به موضوعاتی قبل از انجام انتخاب ها اهمیت دارد که در ادامه بیشتر با این موارد آشنا خواهید شد. در این مقاله از زمان و نحوه انتخاب رشته مدیریت اطلاعات 99، شرایط مجاز شدگان به انتخاب رشته، دانشگاه های پذیرنده رشته ارشد مدیریت اطلاعات 99 و … را مشاهده خواهید کرد. حتی برای دانشجویان ارشد مدیریت اطلاعات که نمره معدل بالایی دارند مقاله ای داریم که تمامی اطلاعات مربوط به ارشد بدون کنکور را در اختیارشان قرار میدهند.

معرفی رشته مدیریت اطلاعات

رشته مدیریت اطلاعات یکی از رشته های مجمعه مدیریت اطلاعاتی می باشد که در گروه علوم انسانی ارائه شده است، مجموعه مدیریت اطلاعاتی در 7 رشته ارائه شده است. رشته های مجموعه مدیریت اطلاعاتی گرایش خاص ندارند و بنابراین رشته مدیریت اطلاعات بدون داشتن گرایش در دانشگاه ها ارائه می شود. رشته مدیریت اطلاعات از رشته های خاص محسوب می شود. در ادامه بیشتر با رشته مدیریت اطلاعات آشنا خواهید شد.

در انتخاب رشته ارشد مدیریت اطلاعات 99 تنها برادران مجاز به انتخاب رشته می باشند. برای شرکت در رشته ارشد مدیریت اطلاعات، شرایط عمومی و اختصاصی بررسی می شود که در دفترچه انتخاب رشته ارشد 99 مشخص شده است و در ادامه شرایط عمومی و اختصاصی این رشته را مشاهده خواهید کرد. کسانی که به رشته پرستاری علاقه دارند میتوانند از طریق پرستاری بدون کنکور وارد دانشگاه شوند.

شرایط عمومی رشته مدیریت اطلاعات

  1. تدین به دین مبین اسلام
  2. تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  3. اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
  4. کلیه فارغ التحصیلان مرد دارای مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
شرایط اختصاصی
  1. دعوت در مصاحبه در صورت مجاز شدن به انتخاب رشته در نتایج اولیه، انجام خواهد شد.
  2. احراز صلاحت استخدامی برابر ضوابط گزینش وزارت اطلاعات
  3. برخورداری از سلامت روانی و جسمی به تشخیص مراجع پزشکی وزارت اطلاعات
  4. داوطلبان نباید در استخدام و متعهد به سازمان یا وزارت خانه ی دیگری باشند.
  5. پذیرفته شدگان پس از فارغ التحصیلی و احراز شرایط گزینش و استخدام در وزارت اطلاعات، استخدام خواهند شد.
  6. حداکثر سن 27 سال تمام می باشد (متولدین سال 70 به بعد)
  7. دانشجویان در طول دوره تحصیل از امکانات رفاهی و خوابگاه دانشجویی (افراد مجرد) مناسب برخوردار خواهند بود.
  8. پذیرفته شدگان در صورت انصراف از تحصیل باید خسارت مالی ناشی از گزینش و هزینه های تحصیل را بپردازند.
  9. به دانشجویان پس از فارغ التحصیلی، گواهی نامه کارشناسی ارشد ناپیوسته مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می شود.

کد ضریب رشته ارشد مدیریت اطلاعات 99

توجه به کد ضریب های رشته ارشد از اصول اولیه انتخاب رشته ارشد می باشد. بنابراین لازم است از کد ضریب و کد رشته ارشد مدیریت اطلاعات 99 مطلع شوید. رشته مدیریت اطلاعاتی دارای کد رشته 1153 می باشد و ضریب تمام رشته های گفته شده با هم برابر هستند. بنابراین کد ضریب رشته مدیریت اطلاعات 1 می باشد.

زمان و نحوه انتخاب رشته ارشد مدیریت اطلاعات

انتخاب رشته ارشد مدیریت اطلاعات 99، در دهه دوم خردادماه آغاز می شود. زمان دقیق انتخاب رشته در حال حاضر از جانب سازمان سنجش اعلام نشده است. داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند.

دانشگاه های پذیرنده رشته مدیریت اطلاعات

تنها دانشگاه پذیرنده رشته مدیریت اطلاعات، دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی در دوره روزانه می باشد. ظرفیت پذیرش دانشگاه 20 دانشجوی مرد در نیمسال دوم می باشد.
در انتخاب رشته ارشد مدیریت اطلاعات این نکات را در نظر بگیرید

با توجه به شرایط گفته شده لازم است در انتخاب رشته ارشد مدیریت اطلاعات 99 توجه شود. برای انتخاب رشته به این نکات توجه کنید:

  • علاقمندی به رشته
  • بازار کار رشته و شرایط استخدامی
  • توجه به شرایط گفته شده
  • مسیر و شهر دانشگاه گفته شده
  • توجه به امکانات موجود دانشگاه برای دانشجویان
  • توجه به ظرفیت پذیرش
  • توجه به رتبه کسب کرده در آزمون

تجربه بهترین انتخاب رشته در ارشد مدیریت اطلاعات

در صورتی که به رشته مدیریت اطلاعات علاقه دارید و قصد انتخاب آن را از میان تعداد زیادی از رشته های دانشگاهی را دارید، می توانید از مشاوران آگاه آیدانیتو جهت هر چه حرفه ای تر انجام دادن انتخاب رشته کمک بگیرید. در کنار این مشاوران انتخاب رشته ای حرفه ای را در ارشد مدیریت اطلاعات تجربه کنید.
به داوطلبان عزیز توصیه می کنیم پس از مطالعه مقاله انتخاب رشته ارشد مدیریت اطلاعات سری هم به مقاله انتخاب رشته ارشد بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *