آیدانیتو > انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست 98
انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست

انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست 98

انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست 98

در این مقاله با عنوان انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست 98 همراه داوطلبان ارشد علوم محیط زیست هستیم. مجموعه علوم محیط زیست در گروه آزمایشی علوم پایه در 2 رشته ارائه شده است:
  1. محیط زیست دریا
  2. علوم محیط زیست
عناوین دروسی که در مجموعه علوم محیط زیست وجود دارد، شامل:
  1. زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی)
  2. زمین شناسی عمومی
  3. ریاضی
  4. فیزیک عمومی
  5. اکولوژی
  6. شیمی عمومی
  7. زیست شناسی و شناخت مهره داران
  8. آلودگی محیط زیست
  9. شناخت و حمایت محیط زیست
ضریب دروس نام برده شده در دو رشته علوم محیط زیست متفاوت می باشد. در ادامه مطلب می توانید ضریب دروس گفته شده در هر رشته و کد ضریب رشته های گفته شده در جدول زیر مشاهده کنید:

شماره

رشتهکد ضریبضرایب دروس امتحانی
12345678

9

1

محیط زیست دریا1100021222
2علوم محیط زیست111111100

0

  در انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست 98 وارد کردن کد رشته مجموعه علوم محیط زیست (1215) و کد ضریب رشته های نام برده شده در فرم انتخاب رشته اهمیت ویژه ای دارد. بنابراین به کد ضریب های رشته ها و گرایش های ارشد توجه ویژه شود.

زمان انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست 98

طبق اعلام سازمان سنجش، زمان انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست در دهه دوم خردادماه 1398 می باشد. داوطلبان عزیز در تاریخ گفته شده می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org کارنامه خود را مشاهده کنند. زمان انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست و اعلام نتایج آزمون ارشد همزمان می باشد.

نحوه انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست 98

داوطلبان در تاریخ اعلام شده با ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و در صورت انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست آزاد98، به سامانه اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.com، فرم انتخاب رشته را تکمیل می کنند. در فرم انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست 98، داوطلبان مجاز به وارد کردن 100 کد رشته هستند که به ترتیب اولویت از شماره 1 تا 100 کد رشته ها درج می شود. وضعیت داوطلب در هر کد رشته به صورت مجزا مشخص می شود. بنابراین به کد ضریب های مورد نظر در فرم انتخاب رشته توجه داشته باشید.

نکاتی که در انتخاب رشته باید توجه شود

انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست 98 از مراحل حساس می باشد که در آینده تحصیلی داوطلبان تأثیر خواهد گذاشت. داوطلبانی که با بی توجهی انتخاب رشته ی خود را پر می کنند، در اعلام نتیجه انتخاب رشته ارشد تأثیرات منفی بی توجهی خود را مشاهده خواهند کرد. برای موفقیت در انتخاب رشته، توجه به نکاتی قبل از وارد کردن کد رشته ها ضروری می باشد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
  • توجه به رتبه کسب شده در آزمون و رتبه قابل قبول دانشگاه های مورد نظر
  • تحلیل کارنامه داوطلبان سال های گذشته
  • توجه به کاهش یا افزایش ظرفیت های دانشگاه های سراسری و آزاد
  • وارد کردن کد رشته بر اساس اولویت های شخصی
برای اولویت بندی کد رشته ها، موارد زیر را در نظر داشته باشید:
  • علاقمندی به رشته و گرایش مورد نظر
  • بازار کار رشته مورد نظر
  • سطح کیفی دانشگاه انتخابی
  • هزینه و مسیر دانشگاه

بهترین انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست با مشاوران آیدانیتو!!!

در انتخاب رشته ارشد علوم محیط  زیست در صورت پایین بودن اطلاعات فرد داوطلب می تواند آینده وی را با انتخابی نادرست تباه کند. در اینجا وجود مشاوری آگاه و کاردان در این میان از اهمیتی اساسی برخوردار است. چه کسانی بهتر از مشاوران آیدانیتو می توانند شما و یا دوستانتان را در انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست یاری نمایند. کافیست با آن ها تماس بگیرید تا بدین ترتیب بهترین انتخاب رشته را در ارد علوم محیط زیست تجربه کنید.

به داوطلبان ارشد پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از گرایش های مقطع ارشد به مقاله معرفی گرایش های ارشد 98 مراجعه کنند.
اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته ارشد علوم محیط زیست 98 ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *