مهاجرت به انگلیس

اقامت دائم انگلستان بعد از تحصیل






اقامت دائم انگلستان بعد از تحصیل

کشور انگلستان به علت داشتن معتبرترین و با کیفیت ترین دانشگاه های دنیا همواره مورد توجه دانش آموزان و دانشجویان سرتاسر جهان بوده است. از این رو، تحصیل در این کشور به یکی از بزرگترین آرزوهای دانشجویان بین المللی در سراسر جهان تبدیل شده است. ادامه تحصیل در انگلستان با مزایای بسیاری از جمله یافتن شغلی مناسب و اخذ بورسیه تحصیلی همراه بوده و از طرف دیگر به علت تخصیص تسهیلات ویژه ای به دانشجویان بین المللی استقبال گسترده ای از جانب افراد برای تحصیل در این کشور می شود. از جمله مسائلی که در ابتدای تصمیم به ادامه تحصیل در این کشور ذهن افراد را به خود مشغول می کند، امکان اقامت دائم انگلستان بعد از تحصیل است. در حقیقت، متقاضیان به دنبال کسب اطلاع از وضعیت اقامت دائم انگلستان بعد ازتحصیل و تابعیت این کشور هستند. در این مقاله، به بحث در مورد اقامت دائم انگلستان بعد از تحصیل برای شما دوستان می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا به اطلاعاتی ضروری در رابطه با اقامت دائم انگلستان بعد از تحصیل دست یابید.

شرایط اخذ اقامت دائم انگلستان بعد از تحصیل

اخذ اقامت دائم انگلستان بعد از تحصیل شروطی خاص دارد که فرد باید آن ها را پیش از گرفتن اقامت دائم انگلستان بعد از تحصیل مورد توجه قرار دهد. در زیر شروط ضروری برای اخذ اقامت دائم انگلستان بعد از تحصیل را ذکر می نماییم.

  • سن فرد متقاضی اخذ اقامت بعد از اتمام تحصیل در انگلستان باید بین 18 تا 30 باشد.
  • فرد خواستار اخذ اقامت دائم انگلستان بعد از تحصیل باید حداقل 950 پوند در حساب بانکی خود جهت سه ماه زندگی در انگلستان داشته باشد.
  • فرد متقاضی باید تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشد.
  • در صورت تبدیل ویزای TIRE 4 به ویزای TIRE 2 فرد باید دارای مدرک کارشناسی ارشد، کارشناسی، مدرک پیش دانشگاهی و یا دیپلم تحصیلات حرفه ای از یکی از مراکز آموزشی انگلستان باشد. یک دانشجوی دکتری در انگلیس باید تا پیش از اقدام به اخذ اقامت دائم انگلستان بعد از تحصیل باید تحصیلات خود را در این مقطع به پایان رسانده باشد.
  • هر فرد پس از 5 سال اقامت در کشور انگلستان می تواند جهت اخذ اقامت دائم اقدام نماید.

مزایای اخذ اقامت دائم انگلستان پس از تحصیل

در این بخش به ذکر مزایای اقامت دائم انگلستان پس از تحصیل برای شما دوستان گرامی می پردازیم.

  • به علت تعدد تنوع مذهبی، نژادی و فرهنگی در انگلستان زندگی برای افراد غیر بومی در این کشور بسیار راحت است.
  • پس از شش سال اقامت در انگلستان و پس از اتمام دوره تحصیل امکان دریافت پاسپورت انگلستان و شهروند شدن برای افراد وجود دارد.
  • امکان داشتن چهار هفته تعطیلات رسمی در طی دوران کاری برای کارمندان وجود دارد. این تعطیلات با دریافت حقوق همراه است.
  • در صورت اخذ تابعیت انگلستان، هر فرد می تواند با پرداخت حداقل 90 پوند در هفته از سن 61 سالگی بیمه بازنشستگی دریافت کند.
  • هر فرد بعد از شش ماه اقامت در انگلستان می تواند خدمات بهداشتی و درمانی را به صورت کاملاً رایگان دریافت نماید.
  • پایین ترین نرخ مالیات بر درآمد مختص کشور انگلستان است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با اقامت دائم انگلستان بعد از تحصیل پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله اقامت دائم انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه اقامت دائم انگلستان بعد از تحصیل ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *