آیدانیتو > نتایج کنکور سراسری 99
انتخاب رشته کنکور, نتایج کنکور

نتایج کنکور سراسری 99

زمان اعلام نتايج كنكور سراسري

نتایج کنکور سراسری 99

بعد از برگزاری کنکور سراسری 99، اعلام نتایج کنکور سراسری 99 انجام می شود. پس داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، انتخاب رشته کنکور سراسری 99 را انجام می دهند. لازم به ذکر است نتایج اولیه کنکور سراسری 99 و دانشگاه آزاد همزمان با هم اعلام می شود. اما انتخاب رشته هر یک به صورت جداگانه انجام می شود و نتایج نهایی انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 هم برای دانشگاه سراسری و آزاد به صورت جداگانه اعلام خواهد شد. جواب کنکور ارشد هم در خرداد ماه اعلام میگردد درست یک ماه بعد از آزمون دادن. در این مقاله سعی داریم زمان اعلام نتایج، نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 99 را مورد بررسی قرار دهیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

زمان اعلام نتایج آزمون کنکور سراسری 99

نتایج این آزمون هر ساله در بازه زمانی اواسط  مرداد ماه اعلام می شود. زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 به علت شیوع کرونا و دیر برگزار شدن کنکور احتمالاً در دهه اول مهر ماه 99 خواهد بود. اعلام نتایج کنکور سراسری 99 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می شود. سپس داوطلبان موظف به اقدام برای انتخاب رشته از بین کد رشته محلهای موجود در دفترچه زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 99 هستند و کسانی که رشته های نیمه متمرکز را انتخاب میکنند در مرحله ی نهایی نیمه ی اول بهمن ماه می باشد. در ادامه نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 99در مرحله نهایی را توضیح خواهیم داد. مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی را نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

رشته های بدون آزمون فرصتی طلایی برای شما!!!

همان طور که در جریان هستید در سال 99شاهد به وقوع پیوستن تغییراتی عمده در نحوه ورود داوطلبان و دانش آموزان به دانشگاه ها بودیم. به این صورت که با بدون آزمون شدن رشته های دانشگاهی امکان ورود به دانشگاه برای افراد و متقاضیان آسان تر شده است. پس در صورت عدم کسب نتیجه دلخواه در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها هرگز ناامید نشوید و به رشته های بدون کنکور نیز فکر کنید.
اگر سوالی در زمینه نتایج کنکور سراسری 99 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون کنکور سراسری 99

طریقه مشاهده نتایج کنکور سراسری 99 به این صورت است که داوطلبان پس از مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و با کلیک روی لینک اعلام نتایج معرفی شدگان رشته های نیمه متمرکز سراسری 99 صفحه ی زیر را مشاهده خواهند نمود. 3 روش برای مشاهده نتایج کنکور سراسری 99 وجود دارد. روش اول مشاهده نتایج کنکور 99 از طریق شماره پرونده می باشد که داوطلب می بایست شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را وارد نماید. روش دوم،مشاهده نتایج کنکور سراسری 99 با شماره داوطلبی و شماره شناسنامه می باشد، که در این حالت داوطلب می بایست شماره داوطلبی و شماره شناسنامه را وارد نماید. روش سوم، مشاهده نتایج کنکور سراسری با اطلاعات فردی می باشد که در این روش داوطلب می بایست شماره شناسنامه، نام و نام خانوادگی و سال تولد خود را وارد نماید تا جواب آزمون سراسری 99 را مشاهده نماید. مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور کارشناسی ارشد را نیز می توانید مطالعه کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

مشاهده نتایج کنکور سال 99 بدون داشتن اطلاعات ثبت نام

اگر اطلاعات خود را از دست داده اید نگران نباشید! اگر به شما پرونده و داوطلبی خود دسترسی ندارید می توانید از طریق مشاهده نتایج کنکور 99بدون داشتن اطلاعات ثبت نام اقدام نمایید. به این صورت که به سایت سنجش مراجعه نمایید و وارد بخش پاسخگویی شوید. سپس یک حساب کاربری ایجاد نمایید و درخواست بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی دهید. سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به صورت آنلاین شماره پرونده و داوطلبی شما را نمایش خواهد داد.

در این مقاله به بررسی نتایج کنکور سراسری 99 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره برنامه ریزی کنکور بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *