آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی چهار محال و بختیاری
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی چهار محال و بختیاری

اعلام نتایج نمونه دولتی چهار محال و بختیاری 

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی چهار محال و بختیاری خواهیم پرداخت. دانش آموزان عزیز استان چهار محال و بختیاری می توانند در مقاله اعلام نتایج نمونه دولتی چهار محال و بختیاری از مباحثی مانند زمان اعلام نتایج نمونه دولتی چهار محال بختیاری ، شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی چهار محال و بختیاری، شهریه مدارس نمونه دولتی در چهار محال و بختیاری، اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی، تراز آزمون و نمرات خام و نحوه محاسبه هر یک در آزمون نمونه دولتی، ثبت نام حضوری مدارس بعد از مشخص شدن نتایج در مدارس نمونه دولتی و لیست ذخیره مدارس مطلع خواهند شد. مشاوره تلفنی مدارس نیز می تواند شما را در این راه راهنمایی کند.


زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی چهار محال و بختیاری

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی در حال حاضر مشخص شده است. لازم است بدانید نتایج آزمون به صورت استان به استان و به صورت مجزا در وب سایت hoosh.medu.ir برای پایه ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم قرار می گیرد. دانش آموزان استان چهار محال و بختیاری می توانند نهایتاً تا 3 هفته بعد از برگزاری آزمون، نتایج را در وب سایت گفته شده مشاهده نمایند. دانش آموزان عزیز می توانند به زمان و لینک مشاهده نتایج استان خود (در زمان مشخص شده) در این مقاله دسترسی داشته باشند.

اگر سؤالی درباره زمان و یا نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی چهار محال و بختیاری ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیداینتو تماس بگیرید.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم چهار محال و بختیاری

طبق روال سال های گذشته، از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی چهار محال و بختیاری در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم چهار محال و بختیاری نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.

از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم چهار محال و بختیاری هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم چهار محال و بختیاری از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود.

در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم چهار محال و بختیاری ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم چهار محال و بختیاری ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم چهار محال و بختیاری

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد،  اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم چهار محال و بختیاری حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود.

اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم چهار محال و بختیاری به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم چهار محال و بختیاری با خبر شوید.

با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم چهار محال و بختیاری ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی، قبول شده باشند، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید ، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم چهار محال و بختیاری ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری

دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی را دارند، ابتدا می بایست از شرایط ثبت نام در شرکت در آزمون مطلع شوند.

  • دانش آموزان پایه ششم می بایست تمامی نمراتشان در نیمسال اول خیلی خوب یا 1 درس خوب و مابقی خیلی خوب باشد و برای شرکت در آزمون وجود همین نمرات در نیمسال دوم سال تحصیلی شرط است.
  • دانش آموزان پایه نهم می بایست معدل بالای 17 در نیمسال اول جهت ثبت نام و معدل بالای 17 در نیمسال دوم جهت شرکت در آزمون کسب نمایند.

شهریه مدارس نمونه دولتی چهار محال و بختیاری

طبق معمول یکی از مهم ترین دغدغه های والدین شهریه می باشد. از ویژگی هایی که موجب تمایز مدارس نمونه دولتی از سایر مدارس غیر دولتی می شود. شهریه پایین و مناسب در کنار برخورداری از سطح علمی و رفاهی مطلوب و کادر آموزشی مجرب می باشد. شهریه مدارس در سال 98، به طور دقیق مشخص نشده است. با در سال های گذشته شهریه مدارس از 2.5 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان اعلام شد که در سال 97، با رشد 15 تا 20 درصدی همراه بوده است.یکی از راه هایی که می توانید به کمک آن راه را برای خود هموار تر سازید، مشاوره تحصیلی می باشد.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی چهار محال و بختیاری

دانش آموزانی که به نتایج آزمون اعلام شده نمونه دولتی معترض هستند، می توانند زمان مشخص (که در حال حاضر اعلام نشده است) به وب سایت گفته شده مراجعه کنند و درخواست خود را ثبت نمایند تا به آن رسیدگی شود. حدوداً 3 روز بعد از آن نتایج اعتراض را دریافت نمایند.

تراز و نمرات خام آزمون

نمرات خام دانش آموزان به صورت درصد مشخص می شود و در فرمول محاسبه آن پاسخ های اشتباه که نمره منفی دارد، تأثیرگذار خواهد بود. کمترین نمره خام در صورتی که تمامی سؤالات اشتباه زده شود. -33.33 و بیشتر نمره خام 100 درصد خواهد بود. تراز عددی است بین 0 تا 20.000 که با نام امتیاز آزمون شناخته می شود و معیار رتبه بندی داوطلبان می باشد.

ثبت نام در مدارس نمونه دولتی چهار محال و بختیاری

مرحله بعد در صورت قبولی در آزمون ثبت نام می باشند. دانش آموزان موفق در پذیرش مدارس نمونه دولتی بعد از اعلام نتایج درتاریخ مشخص شده برای ثبت نام حضوری در مدارس اقدام خواهند کرد. در غیر این صورت به عنوان دانش آموزان انصرافی شناخته می شوند و نام آنها از لیست مدارس حذف خواهد شد. و ظرفیت در نظر گرفته شده برای آنها به دانش آموزانی که در لیست ذخیره قرار دارند، داده می شود. ممکن است بعد از اتمام ثبت نام مدارس، با افزایش  ظرفیت مدارس، عدم ثبت نام برخی از دانش آموزان در مدارس و … مواجه شویم که در این صورت دانش آموزان در لیست ذخیره برای حضور در مدرسه دعوت خواهند شد.

شناخت مدارس نمونه دولتی چهار محال و بختیاری پیش از تحصیل در آن ها!!!

شما دانش آموز گرامی که تصمیم به ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان چه محال و بختیاری گرفته اید پیش از هر کاری باید اطلاعات کاملی را در مورد این مدارس بدست آورید. اگر اطلاعات خوب و کاربردی در این رابطه ندارید دل نگران نشوید. زیرا مشاوران آیدانیتو در کنار شما هستند. تنها کافیست با آن ها تماس بگیرید تا مدارس نمونه دولتی این استان را برای انتخابی بهتر به شما معرفی نمایند.

پس از بررسی دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی چهار محال و بختیاری ، به شما دانش آموزان با استعداد پیشنهاد میکنیم مقاله کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی را مطالعه فرمایید.

مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با اعلام نتایج نمونه دولتی چهار محال و بختیاری در اختیار شما قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید

                                                                                                                                                               

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *