آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی البرز 99
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی البرز 99

اعلام نتایج نمونه دولتی البرز 99

 در بسیاری از مقالات به اعلام نتایج نمونه دولتی استان های مختلف پرداخته ایم. موضوع این مقاله اعلام نتایج نمونه دولتی البرز 99 هست. در اینجا به تعریف مختصری از مدارس نمونه دولتی، زمان اعلام نتایج نمونه دولتی البرز 99، شرایط ثبت نام و نکات قابل توجه می پردازیم. با توجه به اهمیت تحصیل و توجه والدین برای قبولی فرزندشان در مدارس برتر استان، تعداد داوطلبان شرکت کننده در آزمون مدارس نمونه دولتی افزایش یافته است.

مدارس نمونه دولتی به مانند مدارس تیزهوشان از امکانات خوب و مناسبی برخوردارند. از جمله ی این امکانات می توان به سابقه درخشان معلمان، توجه به استعداد فردی، سطح بالای علمی و آموزشی و شهریه مناسب است. آزمون مدارس نمونه دولتی البرز به صورت هماهنگ در سراسر کشور و استانی و همزمان با آزمون تیزهوشان برگزار می شود. آزمون مدارس نمونه دولتی به مانند آزمون مدارس تیزهوشان تنها بر پایه های ششم و نهم برای رفتن به پایه هفتم و دهم برگزار می شود. شهریه مدارس نمونه دولتی متفاوت است و بر اساس منطقه و پایه بین 2.500.000 تا 5.600.000 می باشد. هزینه کلاس های فوق برنامه جدا از این شهریه است. ثبت نام کتاب درسی هم برای مدارس نمونه دولتی پای خود مدرسه است.

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی استان البرز

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی البرز 99 به صورت دقیق هنوز اعلام نشده است. اما بر طبق روال سالهای گذشته 2 تا 3 هفته بعد از برگزاری آزمون نتایج اعلام می شود. نتایج آزمون نمونه دولتی در هر استان به صورت مجزا و طبق نظر سازمان آموزش و پرورش استان اعلام می شود. اعلام نتایج از طریق سایت آموزش و پرورش استان البرز انجام می شود. در صورت وجود شکایت دانش آموزان مهلت چند روزه ای برای ثبت شکایت خود دارند. مشاوره تحصیلی تلفنی می تواند کمک شایانی به شما در این مسیر کند .
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی البرز

یکی از دغدغه های والدین این است که فرزندشان در مدارس نمونه دولتی ادامه تحصیل کنند . بسیاری از والدین مایل اند تا فرزندشان در آزمون مدارس نمونه دولتی شرکت کند. برای ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی استان البرز دارا بودن شرایط زیر لازم است:
1- دانش آموز باید برای تمامی دروس نمره ی خیلی خوب یا حداکثر یک درس خوب را کسب کرده باشد.
2- در پایه نهم معدل نیمسال اول دانش آموز باید بالای 17 باشد.
3- دانش آموز باید تابعیت ایران را داشته باشد.
4- دانش آموز باید مشغول به تحصیل باشد. ثبت نام در آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه استان البرز تنها به صورت اینترنتی و از طریق سایت آموزش و پرورش استان البرز صورت می گیرد.

تراز آزمون نمونه دولتی البرز

تراز معمولاً مابین 0 تا 20.000 است که سطح علمی دانش آموزان را مشخص می کند. در حقیقت بر اساس تراز کسب شده، رتبه بندی انجام می شود. در ادامه نحوه ی محاسبه نمره خام، تراز آزمون و …. را مشاهده خواهید کرد.مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه نیز در این زمینه می تواند به شما کمک فراوانی کند.

اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم البرز

بعضی مواقع این دو آزمون در یک زمان برگذار می شوند . از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی البرز در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم البرز نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم البرز هنوز مشخص نیست ، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم البرز از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم البرز ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم البرز ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
خبر بسیار مهمی که ممکن است با شنیدن آن شوکه شوید این است که آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم استان البرز دیگر برای کلیه دانش آموزان بااستعداد این مقطع تحصیلی برگزار نمی شود و تنها با مؤفق شدن در آزمون سنجش هوش می توان به تحصیل در پایه هفتم مدارس تیزهوشان پرداخت. باید بگوییم که این خبر کاملاٌ صحت دارد. اگر سؤالی در رابطه با دلیل حذف این آزمون از جانب مسئولین مربوطه و یا حتی در رابطه با آزمون سنجش هوش ذهنتان را درگیر کرده است با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
مشاوران آیدانیتو پاسخگوی شما در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی استان البرز هستند. در این رابطه با آن ها تماس بگیرید.

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم البرز

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد،  اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم البرز حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم البرز به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم البرز با خبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم البرز ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی، قبول شده باشند، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم البرز ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

ثبت نام پس از اعلام نتایج نمونه دولتی البرز

برای دسترسی به این اطلاعات باید وارد سایت بشوید . پس از اعلام نتایج از طریق سایت می توانید با ورود نام کاربری و رمز عبور کارنامه خود را مشاهده کنید. دانش آموزانی که رتبه قبولی در هر یک از مدارس انتخابی خود را کسب کرده اند، می تواند برای ثبت نام حضوری به مدارس مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند. مدت زمان مراجعه به مدارس تا 10 روز بعد از اعلام نتایج می باشند. در صورت عدم مراجعه در زمان مشخص نام دانش آموز از لیست مدرسه حذف می شود.

نکات مهمی که بایستی به آن ها دقت کنید

1- شما می توانید 3 مدرسه را انتخاب کنید. بنابراین سطح علمی دانش آموز و تراز قبولی مدرسه با هم تطبیق دهید و بر اساس آن به اولویت بندی مدارس بپردازید.
2- دانش آموزن دو یا چند قلو: در صورتی قبولی یکی از دانش آموزان در صورتی که هم زاد او 80% نمره قبولی نفر آخر پذیرفته شده در همان مدرسه را کسب کرده باشد، می تواند در آن مدرسه به تحصیل بپردازد.
در این مقاله به بررسی اعلام نتایج نمونه دولتی البرز 99 پرداختیم. شما میتوانید مقاله نتایج مدارس نمونه دولتی 99  را نیز مطالعه فرمایید.
اگر سؤالی درباره اعلام نتایج نمونه دولتی البرز 99 ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *