آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی استان فارس 99
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی استان فارس 99

اعلام نتایج نمونه دولتی استان فارس 99

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی استان فارس 99 خواهیم پرداخت. به دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده اند توصیه می کنیم در این مقاله همراه ما باشند.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام نمونه دولتی و … به مقالات موجود در آیدانیتو مراجعه فرمایید. مدارس نمونه دولتی با توجه به شرایط و امکانات رفاهی و تحصیلی مطلوب و جذب معلمان با سابقه، دانش آموزان با استعداد را در خود جای می دهند. همان طور که مطلع هستید، تعداد شرکت کننده در آزمون نمونه دولتی بالا می باشد و دلیل این امر، شرایط تحصیلی بهتر در مقایسه با مدارس دولتی مباشد. از این جهت برای شناخت دانش آموزان مسعداد، هر ساله آزمون همگانی برگزار می شود و دانش آموزانی که در آزمون موفق شوند، می توانند وارد مدارس نمونه دولتی شوند. زمان اعلام نتایج تیزهوشان درست 20 تا 30 روز بعد از برگذاری آزمون میباشد.

شرایط مخصوص ثبت نام دانش آموزان استان فارس چیست؟

برای هر استان شرایط خاصی می تواند وجود داشته باشد. آزمون نمونه دولتی استان فارس در دو پایه برگزار می گردد، پایه ششم و نهم که دانش آموزانی که شرایط لازم را دارند، می توانند در ثبت نام آزمون شرکت داشته باشند. نمرات نیمه اول و نیمه دوم دانش آموزان پایه ششم و معدل نیمه اول و نیمه دوم پایه نهم مورد بررسی قرار می گیرد. در صورتی که نمرات دانش آموزان ششم خیلی خوب و یا فقط یک نمره خوب و سایر نمره ها خیلی خوب در کارنامه وجود داشته باشد، می توانند در آزمون شرکت داشته باشند و داوطلبان پایه نهم نیز در صورتی که معدل بالای 17 داشته باشند، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون هستند.

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی استان فارس

با توجه به اینکه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ادغام شده است، اعلام نتایج نمونه دولتی استان فارس 99 همزمان با نتایج تیزهوشان مشخص خواهد شد. دانش آموزانی که در آزمون ثبت نام کردند، می توانند در سایت سازمان سنجش استان فارس مراجعه کنند. به دلیل اینکه امتحانات نمونه دولتی به صورت استانی برگزار می شود، برای مشاهده نتایج به سایت سنجش استان خود مراجعه کنید. برای اطلاع از سایت اعلام نتایج استان فارس به مقاله نتایج مدارس نمونه دولتی 99 مراجعه کنید. مشاوره تحصیلی تلفنی را نیز می توانید مطالعه کنید تا راحت تر در این مسیر قدم بردارید.
اگر سؤالی درباره اعلام نتایج نمونه دولتی استان فارس ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم فارس

طبق روال این دو آزمون در یک زمان برگذار می شوند. از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی فارس در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم فارس نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم فارس هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم فارس از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم فارس ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند ، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم فارس ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم فارس

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد، اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم فارس حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم فارس به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم فارس با خبر شوید. با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند،
پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم فارس ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی ، قبول شده باشند ، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید ، نگران نباشید، زیرا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم فارس ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. همچنین می توانید مطالب مفیدی را در مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه بخوانید.

میزان شهریه مدارس نمونه دولتی استان فارس به چه صورت می باشد؟

دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس غیر دولتی را دارند، موظف به پرداخت شهریه می شوند. مدارس نمونه دولتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما دانش آموزان با استعداد و باهوش برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی، شهریه کمتر از سایر مدارس غیر دولتی را پرداخت خواهند کرد. با توجه به این که در سال 99، شهریه های مدارس اعلام نشده است و میزان افزایش شهریه مدارس نمونه دولتی استان فارس مشخص نمی باشد، به شهریه سال گذشته می پردازیم. شهریه مدارس نمونه دولتی استان فارس در مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت میباشد،  از مقطع ابتدایی تا پیش دانشگاهی از 2.5 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان می باشد. با توجه به ساعات ارائه شده دروس و کلاس های فوق برنامه و سایر امکانات تحصیلی و رفاهی و همچنین مناطق مختلف استان فارس، شهریه ها با هم متفاوت است.

آیا بهترین و با کیفیت ترین مدارس نمونه دولتی استان فارس را می شناسید؟

در اولین اقدام باید مدارس مناسب را بیابید و پیش از هرگونه اقدامی در جهت تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان فارس اطلاع از لیست بهترین و باکیفیت ترین مدارس نمونه دولتی این استان از اهمیتی صدچندان برخوردار است. شما دانش آموز ساکن در این استان و مایل به گذراندن مقاطع تحصیلی در مدارس نمونه دولتی این شهر جهت آشنایی با لیست بهترین مدارس نمونه دولتی استان فارس می توانید جهت کسب اطلاع از لیست این مدارس با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی اعلام نتایج نمونه دولتی استان فارس پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به نتایج مدارس نمونه دولتی 99 بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با اعلام نتایج نمونه دولتی استان فارس 99 در اختیار شما قرار دهند. پس در صورت لزوم با آن ها تماس بگیرید.                       

                 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *