آیدانیتو > اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت
اعلام نتایج آزمون ارشد

اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت

اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 99

همان طور که اطلاع دارید، تمامی فارغ التحصیلان کارشناسی در رشته پزشکی و پیراپزشکی مجاز به شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت 99 می باشند و از این رو تعداد شرکت کنندگان این آزمون بالا می باشد. در این مقاله به موضوع اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت 99 می پردازیم، برای کسب اطلاع بیشتر راجع به کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 به مقالات مربوطه درج شده در آیدانیتو مراجعه کنید.

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

طبق اعلامیه و اخبار درجه شده در سایت مرکز سنجش هفته اول مهر ماه اعلام نتایج وزارت بهداشت 99 انجام می شود. داوطلبانی که در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرکت کرده اند به زمان اعلام نتایج توجه کنند تا فرصت کوتاه انتخاب رشته را از دست ندهند. برای تحصیل در مقطع ارشد میتوانید بدون دادن هیچ آزمونی از طریق ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد وارد دانشگاه شوید.
در ضمن اگر سوالی در زمینه اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت ، ثبت نام در دانشگاه ها و یا ثبت نام در آزمون ارشد وزارت بهداشت 99 دارید، می توانید با مشاوران حرفه ای تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، مطابق سال های گذشته از طریق سایت وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir منتشر خواهد شد. داوطلبان بایستی دقت کنند که به منظور آگاهی از نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 بایستی اطلاعات ضروری مورد نیاز به منظور ورود به سیستم اعلام نتایج را داشته باشند. اگر در این زمینه به مشکلی برخوردید، در ادامه نحوه ی اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 99 و… را مشاهده خواهید کرد.

برای آگاهی از زمان، نحوه اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. در صورت فراموشی کد رهگیری با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ( مرکز سنجش ) و بخش کارشناسی ارشد گزینه ی فراموشی کد رهگیری را انتخاب و با وارد کردن کد ملی در صفحه جدید منتظر دریافت کد رهگیری خواهید شد نکته ای در هنگام وارد کردن کد رهگیری برای مشاهده ی نتایج وزارت بهداشت باید توجه شود این است کد حروف o-v وجود ندارد و اعداد صفر و هفت صحیح هستند اگر در ورود و بازیابی کد رهگیری به مشکل برخوردید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید، همان طور که بارها در مقالات مرتبط با ارشد وزارت بهداشت مشاهده کرده اید، در آزمون نمره کل قرار شما بر اساس معدل به میزان 20% و نمره کتبی به میزان 80% محاسبه می شود. بنابراین هر گونه مغایرت در معدل سبب لغو قبولی شما خواهد شد. داوطلبانی که معدل درج شده ی آن ها با معدل کارنامه مغایرت دارند قبل از انتخاب رشته با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرند تا این مشکل را رفع کنند.

داوطلبانی که در اعلام نتایج وزارت بهداشت موفق نبوده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت برای ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل اقدامات لازم را انجام دهند. داوطلبان عزیز باید به مدت زمان مجاز به انتخاب رشته، و زمان تکمیل ظرفیت توجه کافی داشته باشند تا فرصت خود را از دست ندهند.

رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کدامند؟

آیا مایل به شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت هستید؟ اطلاعی از رشته های گنجانده شده در ارشد وزارت بهداشت دارید؟ در صورت عدم داشتن اطلاعات کافی از رشته های ارشد وزارت بهداشت می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

در این مقاله به بررسی اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت پرداختیم، پیشنهاد می کنیم به منظور کسب اطلاعات جامع تر در زمینه آزمون ارشد وزارت بهداشت، مقاله ارشد وزارت بهداشت را هم بخوانید.
در ضمن اگر سوالی در زمینه اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت ، ثبت نام در دانشگاه ها و یا ثبت نام در آزمون ارشد وزارت بهداشت 99 دارید، می توانید با مشاوران حرفه ای تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *