آیدانیتو > اعتراض به نتایج دکتری دانشگاه آزاد
انتخاب رشته دکتری بدون آزمون آزاد

اعتراض به نتایج دکتری دانشگاه آزاد





                                                                                                                 
اعتراض به نتایج دکتری دانشگاه آزاد

همان طور که در جریان هستید آزمون دکتری دانشگاه آزاد به صورت هم زمان با آزمون دکتری دانشگاه سراسری هر ساله در سرتاسر کشور برگزار می شود. بعد از برگزاری این آزمون در اسفند ماه تمامی داوطلبان به شدت در انتظار انتشار نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد هستند تا بتوانند از وضعیت قبولی خود در رشته و دانشگاه مورد علاقه شان اطلاع کسب کنند. باید خدمتتان عرض کنیم که داوطلبان می توانند در آخرین هفته از فروردین ماه هر سال از طریق مراجعه اینترنتی به سایت دانشگاه آزاد اسلامی از نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد خود مطلع گردند. پس از اطلاع داوطلبان از نتایج دکتری دانشگاه آزاد ممکن است شماری از آن ها از نتایج اعلام شده رضایتی نداشته باشند و خواستار بررسی مجدد از جانب مسئولین امر هستند. خبر خوش این که با توجه به تصمیم مسئولین امکان اعتراض به نتایج دکتری دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد فراهم شده است. در این مقاله، به بحث در مورد اعتراض به نتایج دکتری دانشگاه آزاد برای شما می پردازیم. پس ما را همراهی  کنید تا اطلاعات کافی و دقیقی را درباره اعتراض به نتایج دکتری دانشگاه آزاد به دست آورید.

زمان اعتراض به نتایج دکتری آزاد

همان گونه که در بالا خدمت شما دوستان داوطلب اشاره کردیم پس از دریافت و مشاهده نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد در هر صورت شاهد وجود داوطلبان ناراضی از رشته و دانشگاه محل قبولی هستیم. هر داوطلب در صورت معترض بودن به نتیجه نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد خود می تواند حداکثر تا مدت یک هفته پس از اعلام نتایج دست به اعتراض بزند. توجه داشته باشید که پس از طی این زمان مسئولین امر هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعتراض شما دوست عزیز داوطلب ندارند.
اگر سؤالی درباره نحوه و زمان اعتراض به نتایج دکتری دانشگاه آزاد ذهن شما را به خود مشغول کرده است با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه  اعتراض به نتایج دکتری آزاد

نحوه اعتراض به نتایج دکتری دانشگاه آزاد با نحوه ثبت اعتراض نتایج دکتری دانشگاه سراسری کاملاً متفاوت است. حتماً مطلع هستید که ثبت اعتراض به نتایج دکتری در دانشگاه سراسری به صورت کاملاً اینترنتی و بدون این که نیازی به مراجعه فرد داوطلب به صورت حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور باشد تنها با مراجعه به سایت سنجش انجام می گیرد. اما در مورد اعتراض به نتایج دکتری آزاد باید اشاره کنیم که هر یک از داوطلبان به دو طریق می توانند اقدام به اعتراض به نتایج دکتری آزاد بزنند. در اولین روش فرد می تواند با ارسال ایمیل و یا همان روش مکاتبه ای دست به اعتراض بزند. در این رابطه و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. اما در روش دوم هر فرد می تواند به وسیله تماس با ستاد پاسخگویی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعتراض خود به نتایج دکتری دانشگاه آزاد را اعلام نمایند.

 

مراحل ثبت اعتراض نتایج دکتری آزاد

همان طور که در بالا خدمت شما عرض کردیم ثبت اعتراض به نتایج دکتری آزاد به دو روش برای متقاضیان و داوطلبان امکان پذیر است. یکی از روش ها که برقراری تماس تلفنی با مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد است و به مراتب شامل مراحلی نمی شود. اما در مورد گزینه دوم یعنی زدن ایمیل مسلماً نمی توان بی گدار به آب زد و احتمالاً شیوه یا مرحله ای را شامل می شود. در صورت نیاز به کسب اطلاعاتی دقیق و جامع تر در این رابطه و آشنایی بیشتر با این شیوه می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های ضروری را در این زمینه دریافت نمایید. مشاوران آیدانیتو در این زمینه یاور و همراه شما هستند.

اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری آزاد

همان طور که در جریان هستید نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد در اواخر فروردین هر سال به اطلاع شرکت کنندگان می رسد. بدین ترتیب و با توجه به این موضوع هر داوطلب می تواند بعد از اعلام نتایج تا اوایل اردیبهشت همان سال اقدامات لازم را برای اعتراض به نتایج اولیه دکتری آزاد انجام دهد. برای کسب اطلاعاتی دقیق تر در این مورد و اطلاع از زمان دقیق تر اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری آزاد در هر سال تحصیلی می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 

برای ثبت اعتراض خود به نتایج دکتری دانشگاه آزاد با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی اعتراض به نتایج دکتری دانشگاه آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به
نتایج دکتری دانشگاه آزاد بزنید.

                                                                                                                                                                                                                                                                        


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *