آیدانیتو > آیا مدارس نمونه دولتی مشهد را میشناسید
معرفی مدارس نمونه دولتی

آیا مدارس نمونه دولتی مشهد را میشناسید

مدارس نمونه دولتی مشهد

در این مقاله مدارس نمونه دولتی مشهد را به ساکنین این شهر معرفی می کنیم. برخی بر این باورند که آینده افراد از پیش تعیین شده است، اما طبق نظر روانشناسان و افراد موفق این خود انسان ها هستند که آینده خود را می سازند. هر فرد بسته به توانایی هایش، استعدادها و مهارت ها و البته تحت تأثیر قدرت فکر و استدلال و آموزه هایش آینده خود را می سازد.

تا حدی می توان گفت استعداد ذاتی است و مهارت نیز طی زنگی به دست می آید، اما قدرت تفکر و استدلال وابسته مهارت و توانایی قابل یادگیری است. آموزش این اصول در ابتدا توسط خانواده و سپس در مدرسه صورت می گیرد. بنابراین انتخاب یک مدرسه مناسب اهمیت بسیار بالایی دارد. مدرسه به عنوان یک نهاد آموزشی، علاوه بر این که به دانش آموزان نحوه خواندن و نوشتن می آموزد آن ها را برای زندگی آماده می کند. مدارس در ایران انواع مختلفی دارند و خوشبختانه در تمام سطح کشور نیز وجود دارند. مدرسه را بر دو نوع دولتی و غیردولتی می توان تقسیم کرد. مدارس دولتی خود نیز بر حسب برخی از ارزش گذاری ها و معیارها بر چند گروه تقسیم می شوند.

  • مدارس دولتی عادی
  • مدارس نمونه دولتی
  • مدارس شاهد
  • مدارس تیزهوشان

مدارس شاهد و تیزهوشان از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار هستند و قبولی در آن ها نیاز به داشتن شرایط خاص دارد. بعد از این مدارس نمونه دولتی بالاترین سطح علمی را دارند. چگونه می توان در مدارس نمونه دولتی مشهد ثبت نام کرد و به تحصیل پرداخت؟ و مورد دیگری برای ساکنین مشهد اهمیت دارد اطلاع از لیست مدارس نمونه دولتی مشهد است. در ادامه سعی کرده ایم آن چه لازم است درباره مدرسه نمونه دولتی مشهد و ثبت نام کتاب درسی بدانید را به اطلاع شما برسانیم.

دبیرستان نمونه دولتی مشهد

یکی از دوره های آموزشی که اهمیت بالایی دارد، دوره دوم متوسطه یا همان دبیرستان است. اهمیت دوره دبیرستان تحت تأثیر کنکور است. زیرا آزمون کنکور در پایان دوره متوسطه دوم و از دروس این مقطع به عمل می آید. از این رو است که انتخاب مدارس نمونه دولتی مشهد در دوره دبیرستان بسیار پرطرفدار و دارای اهمیت است.

ما در ادامه مدارس نمونه دولتی مشهد را معرفی کرده ایم و در این بین مدارس دبیرستان نیز قرار گرفته است. برای اطلاع از نام مدارس دبیرستان نمونه دولتی مشهد با ما همراه باشید.

مدرسه نمونه دولتی مشهد

مدارس نمونه دولتی مشهد در مقایسه با مدارس دولتی سطح علمی بالاتری دارند و این امر باعث می شود تا در پذیرش دانش آموز حساسیت بالاتری داشته باشند. مدارس نمونه دولتی مشهد به مانند مدارس نمونه دولتی سایر استان ها دارای آزمون می باشند. این آزمون برای مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود و شرط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی مشهد قبولی در این آزمون است.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی مشهد

ثبت نام در مدارس نمونه دولتی مشهد نیز دارای شرایطی است. یکی از شرایط ثبت نام مدارس غیردولتی مشهد داشتن تابعیت ایرانی است. هر چند که داوطلبان غیرایرانی در صورت داشتن شرایط خاص نیز می توانند در این آزمون شرکت کنند. یکی دیگر از شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی مشهد، دارا بودن سطح علمی عالی است. سطح علمی برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی مشهد با بررسی نمره های کسب شده در پایه ششم یا نهم بسته به دوره تحصیلی از ارزشیابی می شود. حداقل نمره قابل قبول برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی مشهد داشتن یک نمره خوب و سایر دروس خیلی خوب است. برای دانش آموزان پایه نهم نیز دارا بودن معدل بالای 17 از شروط اصلی شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی مشهد است. ثبت نام مدارس نمونه دولتی مشهد در پایه ششم به هفتم تحصیلی در سایت hoosh.medu.ir و ثبت نام مدارس نمونه دولتی مشهد در پایه نهم به دهم در سایت azmoon.medu.ir انجام می شود.

لیست مدارس نمونه دولتی مشهد

تعداد مدارس نمونه دولتی مشهد بسته به ناحیه و مقطع و پسرانه یا دخترانه بودن مدرسه بسیار زیاد است. در جدول زیر برخی از مدارس نمونه دولتی مشهد را آورده ایم.

ناممقطعجنسیت
آرمینه مصلی نژادمتوسطه دومدخترانه
امام علی (ع)متوسطه دومپسرانه
صادقیمتوسطه دومپسرانه
بانوان قفلیمتوسطه دومدخترانه
مطهرهاول متوسطهدخترانه
حضرت زهرا (س)اول متوسطهدخترانه
امام جواد (ع)اول متوسطهپسرانه
شهید رازقیاول متوسطهپسرانه

اگر موفق به ثبت نام در مدرسه نمونه دولتی مشهد نشدید نگران نباشید میتوانید در بهترین مدارس دولتی مشهد ثبت نام و تحصیل کنید.

برای اطلاع از لیست مدارس نمونه دولتی مشهد متناسب با ناحیه خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

17 دیدگاه در “آیا مدارس نمونه دولتی مشهد را میشناسید

  1. Fateme گفت:

    این دبیرستان نمونه دولتی دقیقا کجاس؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ تعداد مدارس نمونه دولتی مشهد بسیار زیاد است ولی به عنوان نمونه می توان از مدارس فاطمه الزهرا به نشانی خیابان کوهسنگي، مدرسه خدابنده در خیابان خواجه ربیع و مدرسه کوثر در بلوار سجاد نام برد.

  2. Nasim گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم شهریه مدارس نمونه دولتی مشهد چقدره
    مثلا بانوان قفلی

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، شهریه دقیق مدرسه را از طریق خود مدرسه پیگیری کنید اما در حال حاضر میانگین شهریه مدارس نمونه دولتی در پایه دهم 1 میلیون تومان است.

  3. احمدیان گفت:

    با سلام میخواستم ببینم دبستان پسرانه هم مشهد هست من هر چی سرچ میکنم نتونستم پیدا کنم. اطلاعی دارید؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. به سایت http://www.madreseha.ir مراجعه کنید

  4. fateme گفت:

    شما در ابتدای مطالبتون نوشته بودین تیزهوشان و شاهد از سطحی علمیه خیلی بالایی برخوردارن که این حرف اشتباهه نمونه دولتی ها و تیزهوشان های از سطح علمی بالایی برخوردارن و گاه حتی یک مدرسه نمونه ی برتر از همه لحاظ با یک مدرسه تیزهوشان برابری میکنه
    در حال حاضر سطح اکثر مدارس شاهد اندکی از سطح مدارس عادی بالاتره این حرفم مبنی به اینکه بنده 3 سال دوره اول رو نمونه رفتم ولی سال دهم رو در مدرسه شاهد تحصیل کردم و به شدت پشیمون شدم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . آمار معدل ها و قبولی ها این موضوع رو نشون میده و این حرف شما نظر شخصیه شماس ولی آمار کل تضاد داره با حرف شما

  5. میثم گفت:

    با سلام معدل مدرسه نمونه دولتی نهم به دهم چند هَستش

  6. Maryam گفت:

    سلام من هر چی سرچ میکنم یه دبستانه دخترانه خوب دوره دوم پیدا نمیکنم ترجیحا اول بولوار پیروزی باشه

  7. Fatemeh گفت:

    سلام نرخ شهریه امسال مدارس نمونه دولتی چقدر هست؟
    یکی از اقوام ما که به این مدارس میرفت شهریه ای پرداخت نکرده الان هم شهریه دارند مدارس یا نه؟

  8. فاطمه گفت:

    ببخشید من میخواستم بدون در مشهد مقطع دوره دوم پایه یازدهم مدارس غیر انتفاعی امام حسین در سطح بهتری هستن یا مدرسه نمونه دولتی محمودیه

  9. Mobina گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من نهمم و از دبستانه دارم شاهد میرم
    الان شاهد مائده هستم
    وقتی شما گفتین که سطح مدرسه ی شاهد بالایه من خیلی تعجب کردم حداقل تو مدرسه ی ما اینطور نیست شاید شاهد عترت خوب باشه ولی من دیگه چشمم ترسیده شده
    هدفم این بود که برم نمونه که برای کنکور بهتر عمل کنم
    اما اگه حرف شما درست باشه که قطعا هست
    لطفا یه مدرسه ی شاهدی رو معرفی کنید که تنها فقط اسمش شاهد نباشه و از نظر درسی هم خوب عمل کنن

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای پیدا کردن مدرسه مدنظر خودتان به آموزش و پرورش شهر خودتان مراجعه کنید تا مدارس برتر را به شما معرفی کنند.

  10. melika گفت:

    سلام ببخشید کدومم مدرسه نمونه دولتی مشهد خوابگاه داره هر چی میگردم پیدا نمیکنم

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای پیدا کردن مدرسه مورد نظر خودتان به آموزش و پرورش مراجعه کنید.

  11. ناشناس گفت:

    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *