دکتری

آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل






مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

دانشگاه نوشیروانی بابل از بین کلیه داوطلبان و افراد شرکت کننده در آزمون دکتری که رتبه و تراز مورد نیاز را به دست آورده اند اقدام به دعوت برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه نوشیروانی بابل می نماید. از این رو بحث مقاله حاضر را به موضوع مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در ارتباط با مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به دست آورید.

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه نوشیروانی

ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سال 98 از تاریخ 11 خرداد ماه آغاز شده است و تا روز پیش از برگزاری آخرین مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ادامه دارد. کلیه داوطلبان موظف هستند که در این بازه زمانی در نظر گرفته شده اقدام به ثبت نام و بارگزاری مدارک لازم برای مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سیستم آموزشی گلستان سایت این دانشگاه نمایند.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه نوشیروانی

شرکت هر کدام از داوطلبان در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به آماده سازی مدارکی نیاز دارد. در بین لیست مدارک درخواستی برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل می توان به اصل کارت ملی و شناسنامه، تصویر کارنامه آزمون دکتری و انتخاب رشته آن، اصل گواهی فراغت مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی همراه با ریز نمره های هر یک از این دو دوره و همین طور تحویل مدرکی مبنی بر شرایط و وضعیت داوطلب در استفاده از سهمیه رزمندگان اشاره کرد.

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه نوشیروانی

باید خدمت شما عزیزان عرض می کنیم که هر کدام از متقاضیان و داوطلبان ثبت نام کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه نوشیروانی بابل باید تا قبل از فرا رسیدن زمان مصاحبه و در زمان ثبت نام اینترنتی مبلغی پول را واریز نمایند. هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برابر با یک میلیون ریال است.

زمان مصاحبه دانشگاه نوشیروانی

در آخرین بخش از مقاله پیش رو به ذکر زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای شما عزیزان می پردازیم. لازم به ذکر است که در تاریخ برای شرکت در مصاحبه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای هر فرد در نظر گرفته شده است که وی می تواند بسته به شرایط خود یکی از تاریخ های اعلام شده را برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزینند.

رشته تحصیلی- گرایش رشته

زمان اول مصاحبه

زمان دوم مصاحبه

مهندسی شیمی

18 تیر ماه 98

25 تیر 98

مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی

25 خرداد ماه 98

31 تیر 98

مهندسی مواد و متالوژی

22 تیر ماه 98

31 تیر 98

مهندسی برق- قدرت

10 تیر ماه 98

18 تیر 98

ریاضی- آنالیز

5 مرداد 98

8 مرداد 98

مهندسی عمران- ژئوتکنیک

19 خرداد 98

11 تیر 98

مهندسی مکانیک- ساخت و تولید

25 خرداد 98

31 تیر 98

مهندسی عمران- سازه

19 خرداد 98

11 تیر 98

در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *