دکتری

آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه

مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه






آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه

دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان دانشگاهی مهم و معتبر در استان آذربایجان غربی از بین افراد شرکت کننده در آزمون ورودی دوره دکتری در سال تحصیلی 98 و داوطلبینی که موفق به عبور از سد آزمون دکتری در انواع مختلف رشته های تحصیلی شده اند جهت حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه دعوت به عمل می آورد. از این رو بحث مقاله حاضر را به مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در ارتباط با مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه به دست آورید.

ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه

کلیه داوطلبان حائز شرایط و متقاضی شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه باید حداقل تا ده روز پیش از زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه فرم تکمیل شده ای را به آدرس ایمیل کارشناس تحصیلات تکمیلی به آدرس [email protected] ارسال کنند و آمادگی خود را برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه اعلام کنند. بعد از جمع بندی فرم ها و بررسی آن ها به وسیله کارشناسان تحصیلات تکمیلی روز مراجعه داوطلبان جهت مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه به وسیله سایت دانشگاه به عرض داوطلبان می رسد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه

باید عرض کنیم که دانشگاه صنعتی ارومیه در دو رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی و رشته فیزیک گرایش ذرات بنیادی و نظریه میدان ها اقدام به پذیرش و جذب دانشجو و برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه می کند که زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه برای این دو رشته تحصیلی دکتری با یکدیگر فرق دارد. در زیر به ذکر تاریخ های در نظر گرفته شده برای برگزاری این دو مصاحبه برای شما می پردازیم.

رشته و گرایش

دوره تحصیلی

زمان مصاحبه دکتری

مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی

روزانه

98.4.18 – 98.4.19

فیزیک- ذرات بنیادی و نظریه میدان ها

روزانه

98.4.22- 98.4.23- 98.4.24

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه

همراه داشتن و تهیه شماری از مدارک از جمله ملزومات شرکت هر فرد در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه است. در بین مدارک لازم برای حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه می توان از اصل و تصویر مدارک و ریز نمره های دوره ارشد و کارشناسی و کپی کارت معافیت، کارت وظیفه عمومی و یا دفترچه آماده به خدمت معتبر مختص داوطلبان مردم نام برد. برای کسب اطلاعات لیست کامل مدارک مورد نیاز برای مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه

هر کدام از داوطلبان و متقاضیان شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه جهت شرکت در این مصاحبه موظف به واریز مبلغ مشخصی پول نیز هستند. هزینه شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه برابر با 850.000 ریال تعیین شده هاست.

محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه

مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه در محل این دانشگاه برگزار می شود. کلیه داوطلبان محترم باید در روز مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه با در دست داشتن کلیه مدارک لازم در ابتدا به حوزه تحصیلات تکمیلی، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند. برای اطلاع از آدرس دقیق دانشگاه ارومیه جهت حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *