مشاوره تحصیلی

آزمون سنجش هوش ششم به هفتم





 
آزمون سنجش هوش ششم به هفتم

با عنایت به سیاست های جدید وزارت آموزش و پرورش مبتنی بر حذف آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و در نتیجه کاهش اضطراب والدین در دانش آموزان روال ثبت نام آزمون تیزهوشان دوره ششم به هفتم با تغییراتی مواجه شده است و مدارس تیزهوشان در پایه هفتم برای جذب و پذیرش دانش آموزان در صدد برگزاری آزمون سنجش استعداد و هوش برآمده است. در این مطلب به بحث در مورد آزمون سنجش هوش ششم به هفتم برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را درباره آزمون سنجش هوش ششم به هفتم به دست آورید.

زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم

در سال گذشته یعنی سال 97، ثبت نام در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم برای ورودی های سال 97 از تاریخ 19 خرداد ماه 97 آغاز و تا 24 خرداد ادامه داشت اما در مورد زمان دقیق ثبت نام در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم همچنان باید منتظر اعلام مسئولین مربوطه بود. برای کسب اطلاعات کامل تر و دقیق تر در مورد زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
برای آگاهی از زمان، شرایط و نحوه شرکت در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم

ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم به شکل اینترنتی و به وسیله مراجعه به سایتhosh.medu.ir انجام می پذیرد. تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم می توانند با مراجعه به سایت مذکور با پر کردن فرم ثبت نام آزمون سنجش هوش اقدام به ثبت نام نمایند.

 

شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

ثبت نام در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم نیز همانند سایر آزمون ها منوط به وجود شرایطی چند است. کسب مقیاس خیلی خوب در کلیه دروس پایه پنجم ابتدایی و در نوبت دوم و مقیاس خیلی خوب در دروس نوبت دوم پایه ششم دوران ابتدایی از شرایط مهم ثبت نام در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم است. علاوه بر این، داشتن شایستگی های عمومی بالا را نیز می توان از دیگر شروط ثبت نام در آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم در نظر گرفت. برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره شرایط ثبت نام در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

منابع آزمون سنجش هوش ششم به هفتم

باید به عرض شما داوطلبان گرامی متقاضی شرکت در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم برسانیم که هر کدام از شما دوستان برای موفقیت در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم هیچ نیازی به مطالعه منابع غیر درسی و یا درسی و حتی شرکت در کلاس های مختلف تقویتی مؤسسات مختلف برای کسب آمادگی کافی جهت شرکت در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم را ندارید.

زمان برگزاری آزمون سنجش هوش ششم به هفتم

باید خدمت شما دوستان عرض کنیم که آزمون سنجش هوش ششم به هفتم در سال تحصیلی 97 در تاریخ پنجم مرداد ماه برگزار شد. جهت کسب اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون سنجش هوش در سال 98 می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی آزمون سنجش هوش ششم به هفتم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مشاوره تلفنی بزنید.
اگر سؤالی درباره آزمون سنجش هوش ششم به هفتم ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *