آیدانیتو > آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان
مشاوره تحصیلی

آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان

آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان

آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان

مدارس تیزهوشان همچون سایر مدارس از جمله شاهد، نمونه دولتی و غیرانتفاعی از جمله مشهورترین ها به شمار می روند. همان گونه که می دانید هر دانش آموز جهت ادامه تحصیل در پایه های مختلف مدارس تیزهوشان از جمله پایه هشتم موظف به شرکت در آزمونی به خصوص است. اما باید اشاره کنیم که به غیر از آزمون ورودی مدارس تیزهوشان آزمون دیگری تحت عنوان آزمون تکمیل ظرفیت نیز برای دانش آموزان جا مانده برگزار می شود در این مقاله قصد صحبت در رابطه با آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان را برای شما عزیزان داریم پس با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی را در ارتباط با آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان به دست آورید.

آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان

ثبت نام و شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان در حقیقت مختص آن گروه از داوطلبان است که در آزمون مدارس تیزهوشان شرکت داشته اند چرا که بدون شرکت در آزمون مدرسه های تیزهوشان به هیچ وجه امکان شرکت و ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان برای دانش آموزان وجود ندارد. از این رو، جهت شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان هر فرد بنا به ضرورت باید شرایط ضروری و اولیه شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان را داشته باشد. با توجه به این موضوع که آخرین فرصت در نظر گرفته شده جهت ادامه تحصیل در مدرسه های تیزهوشان حضور و شرکت دانش آموز در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم است. در ادامه به تحلیل و بررسی زمان در نظر گرفته و نحوه شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت و اعلام نتایج تیزهوشان هفتم برای شما دوستان عزیز می پردازیم.

زمان آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم

آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم نیز همچون سایر دوره های تکمیل ظرفیت بعد از ثبت نام و اعلام نتایج پذیرفته شدگان برگزار می شود. از این رو زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم ارتباطی مستقیم با زمان اعلام نتایج مدارس تیزهوشان در پایه هشتم تحصیلی دارد. بر طبق گفته مسئولین امر زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم در اواخر دهه دوم از ماه مرداد صورت می گیرد. جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم و روز برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان و همچنین ثبت نام کتاب درسی پایه هشتم با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مشاوره تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم

اگر شما دوست عزیز خواننده این مقاله نیز از جمله دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان و در پایه هشتم تحصیلی و متأسفانه در آزمون ورودی پایه هشتم مدارس تیزهوشان حد نصاب لازم نمره را کسب نکرده اید آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان فرصتی طلایی برای شماست. فقط توجه داشته باشید که به اندازه کافی برای شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت این مقطع از مدارس تیزهوشان مطالعه نمایید. اگر در این زمینه نیاز به برنامه ریزی دارید می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید تا با دادن برنامه ای دقیق به شما موفقیت شما را در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان مقطع هشتم تضمین نمایند.
در این مقاله به تحلیل و بررسی آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره تلفنی بزنید.
اگر سوالی در زمینه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان

  1. ژینا گفت:

    سلام ببخشید آزمون تکمیل ظرفیت نمره منفی دارد؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. بله

  2. Dorsa.D گفت:

    ببخشید.نتایج ازمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم چه زمانی اعلام میشه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام .آخر شهریور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *