اعلام نتایج کاردانی, اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد

نتایج کاردانی آزاد

نتایج کاردانی آزاد

همان طور که در جریان هستید، چند سالی است که دانشگاه آزاد اقدام به جذب دانشجو بدون برگزاری آزمون کرده و خوشبختانه با استقبال خوبی از طرف داوطلبان متقاضی تحصیل در این دانشگاه مواجه شده است. بدین ترتیب، دوره های با آزمون این دانشگاه حذف شده و اکنون تنها شاهد پذیرش به شکل بدون آزمون هستیم. در این مقاله به بحث در مورد نتایج کاردانی آزاد می پردازیم. اما پیش از شروع بحث نتایج کاردانی آزاد تفاوت بین دو دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته این دانشگاه را مطرح می نماییم.

دوره پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد

در مورد تفاوت بین دوره پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد باید گفت که دوره کاردانی پیوسته مختص داوطلبان گروه کار و دانش و فنی حرفه ای بوده که تنها تا دوره دیپلم به تحصیل در مدرسه می پردازند. این گونه افراد می توانند به وسیله ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد تحصیلات خود را پس از اعلام نتایج کاردانی آزاد در مقطع پیوسته بگذرانند.

اما دانش آموزان شاخه نظری علاوه بر سال سوم متوسطه مجبور به گذراندن سال چهارم دبیرستان (پیش دانشگاهی) بوده و سپس امکان تحصیل در دانشگاه آزاد و مقطع کاردانی را دارند.

زمان و نحوه اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

با توجه به این که در روزهای پایانی مرداد 97 به سر می بریم، باید بگوییم که زمان اعلام نتایج کاردانی آزاد بسیار نزدیک بوده و در شهریورماه به اطلاع شرکت کنندگان می رسد. باید بگوییم که احتمالاً اواخر شهریورماه می توانید از نتایج کاردانی آزاد مطلع شوید. لازم به ذکر است که جهت رویت نتایج کاردانی آزاد و تنها روش ممکن استفاده از اینترنت و ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی است.

نحوه مشاهده نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

جهت مشاهده و اطلاع از نتایج کاردانی آزاد فقط کافیست که به سایت این دانشگاه به نام یعنی www. azmoon.org وارد شده و مطابق انتخاب خود در زمان ثبت نام یکی از دو مورد تمام وقت و یا پاره وقت را برگزینند. پس بر طبق دوره تحصیلی خود بر روی اعلام نتایج کاردانی پیوسته (لینک 2) و یا اعلام نتایج کاردانی ناپیوسته موجود  وارد و کد امنیتی درج شده را نیز تایپ نمایید. بعد از فشردن کلید جست جو نتایج کاردانی آزاد برای شما قابل مشاهده است.

ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی دانشگاه آزاد

پس از اعلام نتایج کاردانی آزاد و مشخص شدن وضعیت قبولی هر داوطلب در دانشگاهی خاص نوبت به ثبت نام نهایی آنها می رسد. در این زمان، سایت دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه ای را مبنی بر اعلام تاریخ دقیق مراجعه حضوری و یا اینترنتی پذیرفته شدگان به مراکز دانشگاهی انتشار خواهد داد. هر داوطلب پذیرفته شده پس از مشاهده زمان مشخص شده باید باید مدارک مورد نیاز را تهیه و برای ثبت نام به دانشگاه محل قبولی مراجعه و یا مراحل ثبت نام را به شکل اینترنتی انجام دهد.

در نهایت ما به شما مطالعه مقاله زمان انتخاب رشته آزاد 97 را نیز پیشنهاد می نماییم.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه نتایج مقطع کاردانی دانشگاه آزاد دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *