کاردانی بدون کنکور آزاد

کاردانی بدون کنکور آزاد کامپیوتر

کاردانی بدون کنکور آزاد کامپیوتر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کامپیوترها جز جداناپذیر زندگی شده اند و علم کامپیوتر نیز یکی از علوم محسوب می شود. و همین امر باعث شده است رشته کامپیوتر یکی از رشته های پرطرفدار این روزها باشد. در حال حاضر امکان تحصیل در مقطع کاردانی بدون کنکور آزاد کامپیوتر وجود دارد و شما می توانید بدون شرکت در کنکور و کسب رتبه مناسب به تحصیل در کاردانی بدون کنکور آزاد کامپیوتر بپردازید. در این مقاله شما را با زمان و نحوه ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد کامپیوتر و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد کامپیوتر آشنا خواهیم کرد.

ثبت نام کاردانی کامپیوتر آزاد بدون کنکور

مقطع کاردانی دانشگاه آزاد دارای دو دوره ی کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته است. زمان ثبت نام در این دو دوره تقریباً همزمان است. ثبت نام کاردانی پیوسته بدون کنکور آزاد کامپیوتر در اواخر مردادماه آغاز می شود و چند روز بعد از آن ثبت نام کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد کامپیوتر شروع خواهد شد. زمان ثبت نام کاردانی ناپیوسته کامپیوتر آزاد در روزهای آخر مرداد و هفته اول شهریورماه آغاز می شود.

کاردانی پیوسته بدون کنکور آزاد کامپیوتر

همان طور که گفتیم دوره کاردانی شامل دو دوره پیوسته و ناپیوسته است. اما تفاوت این دو دوره در چیست؟

دوره کاردانی پیوسته یک دوره دو ساله است و افرادی دارای مدرک دیپلم مورد تأیید وزارت علوم هستند، می توانند در این دوره شرکت کنند. زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی پیوسته از کاردانی ناپیوسته زودتر است.

کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد کامپیوتر

دانشگاه آزاد دوره ای به نام کاردانی ناپیوسته را ارائه می دهد. زمان تحصیل در این دوره نیز حدود 2 سال است. اما افراد علاقه مند به تحصیل در این دوره باید دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند.

نحوه ثبت نام کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته

ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود. برای ثبت نام در دوره های کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته باید بعد از باز شدن سایت برای ثبت نام به سایت دانشگاه آزاد به نشانی Azmoon.org مراجعه کنید. سپس باید دفترچه راهنمای مربوطه را دریافت و مطالعه کنید. در هنگام مطالعه رشته و محل های مورد نظر خود را یادداشت کنید تا بتوانید آن ها را اولویت بندی کنید. سپس باید کارت اعتباری تهیه کنید. مبلغ کارت اعتباری برابر 38 هزار تومان است. کارت اعتباری را نیز از همان سایت دریافت کنید. بعد از خرید کارت اعتباری می توانید اطلاعات خود  را وارد و انتخاب رشته کنید.

انتخاب رشته یکی مرحله مهم در قبولی کاردانی بدون کنکور آزاد کامپیوتر شما است. همچنین بر آینده زندگی شما نیز تأثیرگذار است. از این رو بهتر است برای انتخاب رشته با مشاوران با تجربه و آگاه آیدانیتو مشورت کنید. همچنین شما می توانید تمام مراحل ثبت نام خود را به سمت مشاوران آیدانیتو بسپارید.

کاردانی پیوسته کامپیوتر

رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد با یک عنوان ارائه می شود و آن نرم افزار کامپیوتر است.

کاردانی ناپیوسته کامپیوتر آزاد

کاردانی ناپیوسته بر این اساس است که داوطلبین باید دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند. کاردانی ناپیوسته آزاد رشته کامپیوتر با عنوان نرم افزار کامپیوتر ارائه می شود. همان طور که می بینید عنوان رشته کامپیوتر برای هر دو گروه کاردانی پیوسته و ناپیوسته یکسان است و تنها تفاوت این دو دوره وجود مدرک پیش دانشگاهی است.

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 97 را نیز بخوانید.

در صورتی که سؤالی درباره ی کاردانی بدون کنکور آزاد کامپیوتر دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

1 دیدگاه در “کاردانی بدون کنکور آزاد کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *