کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند


ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند

دانشگاه بیرجند از جمله قدیمی ترین دانشگاه های شرق ایران و قطب علمی در شهر بیرجند است. باید ذکر کرد که این مرکز دانشگاهی به جز پردیس اصلی در بیرجند پردیس های اقماری نیز در شهرهای سرایان، سربیشه، نهبندان، فردوس و قاین نیز دارد. دانشگاه بیرجند در سال 1354 خورشیدی به روی اهالی درس و کتاب گشوده شد و در حال حاضر با داشتن 5 پردیس و 11 دانشکده به امر آموزش و تربیت 12000 دانشجو مشغول است. بر طبق رتبه بندی مراکز دانشگاهی دنیا در سال 2017 میلادی دانشگاه بیرجند در بین 11 هزار دانشگاه برجسته و برتر دنیا قرار دارد و در بین دانشگاه های ایران رتبه 15 را به خود اختصاص داده است. دانشگاه بیرجند از بین متقاضیان و داوطلبان واجد شرایط اقدام به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند برای سال تحصیلی 99-98 می نماید. این امر در جهت اجرای آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان در مقطع ارشد از میان دانشجویان ممتاز و برجسته انجام می شود. به همین جهت بحث مقاله حاضر را به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه بیرجند به دست آورید.

شرایط ثبت نانم بدون کنکور ارشد دانشگاه بیرجند

پذیرش و جذب دانشجو در دانشگاه بیرجند در گرو داشتن شرایطی عمومی و اختصاصی از جانب فرد داوطلب است. در میان شرایط تعیین شده برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند می توان به امکان پذیرش رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی با ارائه معرفی نامه ای از دبیرخانه المپیاد به صورت بدون کنکور در مقطع ارشد دانشگاه بیرجند اشاره کرد.
همچنین شما عزیزان  می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت را مطالعه نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه بیرجند

به کلیه دانشجویان متقاضی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند در سال 98 امکان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه بیرجند داده شده است. برای اطلاع از زمان دقیق اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه بیرجند

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند برای تمام متقاضیان به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی talent.birjand.ac.ir امکان پذیر است. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ثبت نام پرستاری بدون کنکور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه بیرجند

هر داوطلب برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند نیاز به تهیه مدارکی چند دارد. در زیر شماری از مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند را خدمت شما بر می شماریم. جهت آشنایی با لیست کامل مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • اسکن یک قطعه عکس 4*3 از داوطلب ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه بیرجند
  • اسکن تصویر اولین صفحه شناسنامه فرد متقاضی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه بیرجند

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه بیرجند

دانشگاه بیرجند در سال تحصیلی 98 اقدام به جذب و پذیرش دانشجوی ارشد در 10 دانشکده خود و در رشته های متنوع تحصیلی می نماید. در زیر شماری از رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند را خدمتتان بر می شماریم. برای اطلاع از لیست کلیه رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه بیرجند با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه بیرجند

ادبیات عربی

روانشناسی تربیتی

ریاضی محض جبر

باستان شناسی- پیش از تاریخ

علوم سیاسی

فیزیک- فیزیک هسته ای

بیماری شناسی گیاهی

توسعه روستایی

زبان شناسی همگانی

شیمی- شیمی آلی

بیم سنجی

 

برنامه ریزی درسی

فیتوشیمی

مهندسی مکانیک ساخت و تولید

 

 در این مقاله به تحلیل و بررسیثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجندپرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد استعداد درخشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *