اعلام نتایج آزمون ارشد

اعتراض به نتایج ارشد سراسری

اعتراض به نتایج ارشد سراسری

کنکور کارشناسی ارشد از جمله آزمون های حساس و البته پرطرفدار در کشور است که داوطلبان بسیاری مایل به حضور و شرکت در آن هستند. در سال گذشته یعنی سال 97 نیز کنکور کارشناسی ارشد در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه برای کلیه گروه های آزمایشی برگزار شد. باید اشاره کنیم که کنکور دانشگاه سراسری و آزاد این مقطع تحصیلی با یکدیگر ادغام شده اند و به صورت هم زمان در سرتاسر کشور برگزار می شوند. در سال 97 پس از اعلام نتایج کنکور ارشد سراسری فاصله زمانی بین 12 تا 24 خرداد ماه برای انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری در نظر گرفته شد و بعد از آن تمامی داوطلبان بی صبرانه به چشم می خورند که از نتیجه نهایی آزمون ارشد خود رضایت چندانی ندارند و در واقع انتظار آن ها از قبولی در رشته و دانشگاهی در مقطع ارشد با چیزی که به آن ها اعلام شده است زمین تا آسمان تفاوت دارد این قبیل از افراد از بروز اشتباه در نتایج ارشد خود اطمینان کامل دارند. در این مقاله، به بحث در مورد اعتراض به نتایج ارشد سراسری برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با اعتراض به نتایج ارشد سراسری فرا بگیرید.

زمان و نحوه اعتراض به اعلام نتایج ارشد سراسری

باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم که اعتراض به نتایج ارشد سراسری تنها به وسیله مراجعه به سیستم پاسخ گویی سایت سازمان سنجش برای داوطلبان مقدور است. نحوه اعتراض به نتایج ارشد سراسری به این صورت است که فرد با مراجعه به این بخش که در منوی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org دیده می شود اقدام به ارسال درخواست خود به عنوان شرکت کننده در دوره ارشد می کند. به بیان دیگر، این سیستم جهت برقراری ارتباط هر چه بهتر و سریع تر داوطلبان با سازمان سنجش و پاسخ گویی مناسب تر راه اندازی شده است و امکان طرح سؤالات مختلف در انواع زمینه ها را برای داوطلب فراهم می کند. در زمان اعلام نتایج ارشد سراسری گزینه ای به عنوان اعتراض به نتیجه قبولی به قسمت موضوعات درخواست داوطلبان کنکور ارشد اضافه می گردد که بدین طریق هر داوطلب می تواند اقدام به ثبت اعتراض به نتایج ارشد سراسری خود نماید دقت کنید که استفاده از این سیستم مستلزم عضویت و ثبت نام در سایت است.برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد نحوه اعتراض به نتایج ارشد سراسری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تمای بگیرید.
به نتایج خود اعتراض دارید؟ برای ثبت اعتراض خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان اعتراض به اعلام نتایج ارشد سراسری

در سال گذشته یعنی سال 97 تمامی داوطلبان شرکت کننده در کنکور ارشد تا 30 شهریور 97 امکان اعتراض به نتایج ارشد سراسری را به وسیله سیستم پاسخ گویی سازمان سنجش را داشتند. در این زمان، از تمامی داوطلبان خواسته شده بود که از مراجع حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور اکیداً خودداری نمایید و اعتراض به نتایج ارشد سراسری خود تنها به شکل اینترنتی ثبت نمایند. اما زمان دقیق اعتراض به نتایج ارشد سراسری در سال 98 هنوز مشخص نشده است و همچنان باید منتظر بود. برای کسب اطلاعات دقیق تر وبیشتر در مورد اعتراض به نتایج ارشد سراسری در سال 98 می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرد تا راهنمایی های لازم را به شما عزیزان بکنند.

درخواست بررسی مجدد کارنامه نهایی ارشد

شماری از داوطلبان پس از انتشار نتایج نهایی ارشد و کارنامه سبز ارشد به نتایج اعلام شده معترض نیستند ولی به دلیل بی دقتی و اشتباه در زمان انتخاب رشته ارشد خواستار ایجاد تغییراتی چند در نتایج اکتسابی هستند. از جمله این تغییرات می توان به تغییر دوره قبولی، بررسی اولویت های بعدی و غیره است. در سال گذشته فرصتی برای بررسی مجدد فرم انتخاب رشته برای داوطلبان فراهم شده بود و امسال نیز انتظار تکرار این فرایند هست.

اعتراض به نتایج اولیه ارشد سراسری

علاوه بر فرصتی که برای اعتراض به نتایح نهایی ارشد سراسری در اختیار افراد گذاشته می شود هر داوطلب امکان اعتراض به نتایج اولیه ارشد را نیز در اختیار دارد. برای اطلاع از زمان ونحوه اعتراض به نتایج اولیه ارشد دانشگاه سراسری می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 در این مقاله به تحلیل و بررسی اعتراض به نتایج ارشد سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به ارشد بدون کنکور بزنید.
اگر سؤالی درباره اعتراض به نتایج ارشد سراسری ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *