برنامه ریزی و منابع دکتری مهندسی عمران-راه و ترابری

منابع دکتری عمران راه و ترابری






منابع دکتری عمران راه و ترابری

رشته مهندس عمران گرایش راه و ترابری از جمله پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در میان داوطلبان ورود به دانشگاه است که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شود. در دوران گذشته، این رشته تحصیلی تحت عنوان مهندسی راه و ساختمان نامیده می شد. این موضوع، اشاره به ریشه دار بودن گرایش راه و ترابری در حیطه مهندسی عمران دارد. در گرایش راه و ترابری، تمامی استانداردهای نوین و اصول ساخت راه های جدید و همین طور بهسازی راه های قدیمی مورد بررسی و توجه قرار می گیرد. علاوه بر این، طرح هندسی انواع راه های ارتباطی از جمله فرودگاه، راه آهن، برون شهری و درون شهری و مباحث مرتبط با تحلیل و نگهداری ترافیکی جاده ها و مدیریت و زیر سازی در این گرایش بررسی می شوند. در هر سال تحصیلی، افراد بسیاری مایل به ادامه تحصیل در مقطع دکتری عمران- راه و ترابری هستند. از این رو بحث مقاله حاضر را به معرفی منابع دکتری عمران راه و ترابری اختصاص داده ایم. زیرا اطلاع از مناسب ترین و جامع ترین منابع قبل از هر گونه قدمی جهت مطالعه دروس می تواند کمک شایان توجهی به شما دوستان بکند. پس ما را همراهی کنید تا با معرفی منابع دکتری عمران راه و ترابری اطلاعات لازم را در این رابطه به دست آورید. اما پیش از معرفی منابع دکتری عمران راه و ترابری عناوین دروس مختلف امتحانی را در این رشته خدمتتان عنوان می کنیم.

عناوین دروس امتحانی دکتری مهندسی عمران راه و ترابری

سؤال های دروس تخصصی در سطح کارشناسی ارشد عمران- راه و ترابری

سؤال های دروس تخصصی در سطح مقطع کارشناسی

سؤالات دروس عمومی

تحلیل و طراحی روسازی پیشرفته

مهندسی ترافیک پیشرفته

مکانیک جامدات( تحلیل سازه ها، مقاومت مصالح)

زبان انگلیسی

استعداد تحصیلی

 

معرفی منابع کنکور دکتری عمران راه و ترابری

در انتها، به معرفی بخشی از منابع دکتری عمران- راه و ترابری برای شما دوستان عزیز می پردازیم. جهت کسب اطلاع از لیست کامل منابع می توانید با مشاوران آموزش دیده و کاردان آیدانیتو تماس بگیرید.

نام درس

نام کتاب

مؤلف

مترجم

انتشارات

تحلیل و طراحی روسازی پیشرفته

اصول تحلیل و طراحی روسازی راه و فرودگاه

یانگ هیسن- الدن جوزف- دیر(1391)

مهندس علیرضا سرکار- دکتر علی منصور خاکی

دانشگاه علم و صنعت

روسازی راه

طباطبایی امیر محمد (1392)

مرکز نشر دانشگاهی

مهندسی ترافیک پیشرفته

مهندسی راه و تحلیل ترافیکی

حسین قهرمانی

محسن حسینعلیان

دانشگاه علم و صنعت

Highway capacity manual (HCM)2000

مکانیک جامدات

تحلیل سازه

مهندس شاپور طاحونی

تحلیل سازه

مهندس مجید بدیعی (4 جلد)

مقاومت مصالح

تیموشنکو

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با معرفی منابع دکتری عمران راه و ترابری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله انتخاب رشته دکتری 97 بزنید.

اگر سوالی در زمینه معرفی منابع دکتری عمران راه و ترابری ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *