انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور مجازی

انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور






انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور

دانشگاه های مجازی از جمله اشکال آموزش های از راه دور در دنیا به شمار می روند که در تمامی کشورهای دنیا نقش بسیار مؤثر و بسزایی را در امر آموزش مردم و بالاخص جوانان به شمار می روند. دانشگاه های مجازی به طرز زیادی مفهوم کلاس های سنتی درس را عوض کرده اند. اگر چه فعالیت های صورت گرفته در کلاس های مجازی دقیقاً مشابه آن هایی هستند که در کلاس های درس و برنامه های سنتی صورت می گیرد. ولی فضا و ماهیتی که این فعالیت ها در بستر آن انجام می پذیرد کاملاً فرق دارد. در این دوره ها مطالب درسی به وسیله شبکه های وب و شبکه های وب به دانشجویان ارائه می گردند و از نرم افزارهایی جهت تدریس و آموزش استفاده می شود که فرصت برقراری ارتباط را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.
وارد شدن به این دوره ها فقط از طریق رایانه شخصی در محیط کار و یا خانه انجام می پذیرد. دوره های مجازی دانشگاهی از جمله دوره های مورد توجه در دانشگاه های ایران است که در دوره های مختلفی از جمله کارشناسی نیز اقدام به جذب دانشجو می کند. این دوره تحصیلی اقدام به جذب و پذیرش دانشجو به صورت دوره های بدون کنکور نیز می کند. در این مقاله به ذکر پاره ای توضیحات در مورد انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور برای شما دوستان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور به دست آورید.

زمان انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور

زمان انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور نیز همچون سایر دوره های کارشناسی بدون آزمون تا سال قبل چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها صورت می گیرد. اما در حال حاضر و با توجه به ایجاد تغییرات عمده و شگرفی در دوره های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه ها این زمان تغییر کرده است. سایت سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 17 بهمن 97 اقدام به انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور کرد. زمان انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور نیز از تاریخ بیستم اسفند ماه 97 تا 6 شهریور 98 تعیین شده است.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور

انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور به شکل کاملاً اینترنتی صورت می گیرد هرداوطلب، پس از ورود به سایت سازمان سنجش و دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور و مطالعه دقیق و با جزئیات آن جهت انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور اقدامات لازم را انجام دهد. هر فرد در صورت دارا بودن شرایطی چند امکان انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور را دارد و در این زمان دست اوو در انتخاب صد رشته تحصیلی در دانشگاه مجازی باز است. موضوع مهم و قابل ذکر این که هر شخص در طول زمان ثبت نام امکان مشاهده کلیه اطلاعات ثبت نامی خود و همین طور کنترل آن ها را دارد.
جهت اطلاع از قوانین و ضوابط جدید انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون آزمون می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

شرایط انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور

انجام انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور منوط به وجود شرایطی است که هر داوطلب باید از آن برخوردار باشد. در میان شرایط موجود در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور می توان از دو گروه شرایط اختصاصی و عمومی برای ورود متقاضی به دوره های بدون کنکور دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی نام برد. اعتیاد نداشتن به مواد مخدر و باور کامل به دین اسلام را می توان جزء شرایط عمومی ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور بسیار مهم هستند و موارد مختلفی را شامل می شوند. از بین این شرایط می توان به اتمام کلیه خدمات فارغ  التحصیلان رشته های معرفی شده به وسیله وزارت بهداشت در مقطع فوق دیپلم یا کاردانی حداکثر تا پایان شهریور سال آینده یعنی سال 98 و دارا بودن دیپلم چهار ساله دوران متوسطه یکی از دو نظام قدیم یا جدید و همین طور گواهی مقطع پیش دانشگاهی برای متقاضی و داوطلب اشاره کرد.

 در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته کارشناسی مجازی بدون کنکور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره تلفنی بزنید.
برای انتخاب بهترین رشته جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *